Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۳ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار از بندر امام خمینی (ره) به استان بوشهر حمل شد. - اخبار استانها -

حمید رضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به محدودیت تردد خودروها در 10 روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت تردد خودروها در جاده‌ها برای مهار بیماری کرونا از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، خلل و وقفه‌ای در  حمل کالاهای اساسی و محموله‌های نفتی و سوخت ایجاد نشد و روال عادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به آمار حمل کالاهای اساسی به استان پرداخت و بیان کرد: امسال تاکنون 405 دستگاه کامیون از بندر امام (ره)  8 هزار و 900 تن ذرت به استان بوشهر حمل کرده‌اند.

وی با اشاره به حمل سویا به استان بوشهر خاطر نشان کرد: در 5 ماه امسال 6 هزار و 200 تن سویا با 288 کامیون به استان بوشهر از بندر امام خمینی (ره) حمل کرده‌‌اند.

علم، از انتقال 4 هزار و 100 تن جو با 186 دستگاه کامیون به استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا در 5 ماه نخست امسال 3 هزار و 800 تن گندم با 173 دستگاه کامیون از بندر امام (ره) به استان بوشهر حمل و تخلیه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه یک‌هزار کامیون در جابجایی کالاهای اساسی در استان بوشهر مشارکت کرده‌اند تصریح کرد: امسال تاکنون 23 هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) به استان بوشهر حمل شده و این درحالی است که در انتقال محموله‌های کالاهای اساسی از بندر بوشهر به سایر استان‌ها کامیون‌ها نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روند بارگیری و حمل کالاهای اساسی در استان بوشهر بسیار مطلوب بوده است به پهلوگیری 2 کشتی حامل کالای اساسی در بندر بوشهر خبر داد و افزود: امسال تاکنون 2 کشتی در مجموع با 57 هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو گرفت که کامیون‌ها نقش مهمی در انتقال آن به سایر نقاط ایفا کردند.

پهلوگیری کشتی ‌حامل کالای اساسی در بندر بوشهر / 27 هزار تن برنج وارد ایران شدپهلوگیری کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر/ 6000 تن کالا ترخیص شدتخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر / 4 کشتی با 46 هزار تن برنج وارد ‌بندر بوشهر ‌شد

علم، با بیان اینکه کشتی حامل 30 هزار تن برنج تخلیه و با کامیون‌ها به مقصد حمل شد افزود: اکنون کشتی 27 هزار تنی برنج در حال تخلیه در اسکله بندر بوشهر است که کامیون‌ها در حمل آن به نقاط مورد نظر مشارکت دارند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اساسی در بندر بوشهر استان بوشهر حمل کالاهای اساسی بندر امام هزار تن برنج کالای اساسی کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت

امتداد - از اول فروردین ماه تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالاهای اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار،‌برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۳  میلیون دلار و برای خدمات ۱۱۷ میلیون و برای واردات در مقابل صادرات  به نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

 
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۹۳۰ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۹۶  میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
 
معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو»  معادل ۴۶۲ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۲۲۳ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۶۷ میلیون دلار ، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۳۸ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۹۴ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه های صنایع همچنین به ترتیب ۱۹۷، ۲۹، ۱۷۴، ۱۰۳ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۸۳ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

طرزعلی در پایان افزود: تاکنون بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام شده است و در مجموع ۲۷۱۶ کیلوگرم طلا عرضه و فروخته شده است. 
   

 


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد