Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ها از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه آورد: کرونا در استان سمنان در پیک پنجم و در شرایط بحرانی خود قرار دارد که اکنون ۷۵۸ نفر از شهروندان این استان بدلیل ابتلا به ویروس در بیمارستان‌ها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت یک نفر از هم استانی‌های سمنانی بدلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت و یک مورد نیز فوت مشکوک به کرونا گزارش شده است.

این آمار حاکیست ۴۸۱ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در استان سمنان شناسایی شدند و طی این مدت ۳۹۹ نفر به صورت سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی و ۶۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

۱۰۴ نفر نیز مبتلا به کرونا در مدت ذکر شده از مراکز درمانی مرخص شدند.

 براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه قرمز تیره، شهرستان گرمسار قرمز، شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا رنگبندی کرونایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سپاس از معلمان استان سمنان
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند