Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سیدرضا فاطمی امین» امروز سه‌شنبه در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم،  تنظیم بازار را نخستین موضوع مدنظر اعلام کرد و افزود: متاسفانه شاهد آشفتنگی های زیادی در بازار هستیم، به دلیل وجود نوسان قیمت ها در بازار، نرخ سیمان تا پنج برابر افزایش پیدا کرد،  این موضوع بررسی شود که به چه دلیل این اتفاق رخ داد؟ دولت کجا قرار دارد؟

وی اضافه کرد: اگر دولت اشراف داشته باشد نباید اجازه به وجود چنین آشفتگی، بهم ریختگی و جولان قیمت ها را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر پیشنهادی صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه تورم بیماری مزمن اقتصاد ایران است، اظهار داشت: درمان این بیماری نیازمند دو سال زمان است.

فاطمی امین با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به طور مشخص هدف‌گذاری شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ تورم به نصف سال ۹۹ رسیده و سپس به سمت تک رقمی شدن می‌رود.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز، افزود: دست یافتن به جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فرهنگی در منطقه آسیای جنوب غربی با تاکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی، ارتقای نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل از جمله مسایلی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ما برای تحقق چشم انداز ۱۴۰۴ وظیفه سنگینی را برعهده داریم و باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم، گفت: باید با تمرکز بر تحقق تمدن نوین اسلامی، ملت ایران را به عرش برسانیم که تنها و موثرترین راه، تعالی ملت ایران تحقق تمدن نوین اسلامی است.

فاطمی امین خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که در این دوره از تاریخ ایران عزیز، افتخار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم بزرگ ایران را دارم.

وزیر پیشنهادی صنعت خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب رای اعتماد نمایندگان مردم بتوانم با قوت عهده دار این امانت باشم.

وی به تنوع و گستردگی  وزات صمت تاکید کرد و گفت: ۹ موضوع در جلسات مختلف نمایندگان به عنوان دغدغه همه ما و مردم مطرح شد که باید تلاش لازم برا رفع آنها صورت بگیرد.

این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین خودرو پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد

وزیر صمت بیان کرد: آیین نامه خودروهای کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

به گزارش خبرآنلاین، عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودروهای کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودروهای کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت‌اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودروهای کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودروهای کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد