Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:59:59 GMT

برپایی موکب سلامت توسط خانواده شهید مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۰۳۴

برپایی موکب سلامت توسط خانواده شهید مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد خانواده شهید مدافع سلامت پریسا رفیعی به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) موکب سلامت برپا کرده و به عزاداران حسینی ماسک و الکل نذری دادند.

به گفته یکی از بستگان این شهیده عمده هزینه و زحمت برپایی این موکب سلامت بر دوش همسر شهید بوده و در این ایام تعداد یک هزار و 600 آب معدنی، یک هزار و 500 عدد ماسک، یک هزار بطری الکل جیبی و یک هزار جفت دستکش در بین اهالی و هیئات شهر سفیددشت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این مراسم امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس کلانتری سفید دشت استقبال کرده و از زحمات خانواده این شهید تقدیر نمودند.

گفتنی است پریسا رفیعی سفیددشتی در سن 2سالگی پدرشان استوار نعمت الله رفیعی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کردند را در سانحه تصادف از دست داد و مادرش با شغل شریف قالی‌بافی این دختر را بزرگ و در رشته مامایی راهی دانشگاه کرمان کرد.

شهیده رفیعی پس از اتمام دانشگاه و ازدواج، به صورت طرح در زایشگاه لردگان مدتی مشغول فعالیت بود و سپس در مرکز جامع سلامت سفیددشت خدمت‌رسانی خود را به زنان باردار ادامه داد که در حین خدمت‌رسانی دچار بیماری کرونا شد و در تاریخ 24 شهریورماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 

این شهید فرزندی نیز در شکم داشت که علی‌‍رغم تلاش کادر درمانی نجات پیدا نکرد و پس از فوت مادر نوزاد نیز فوت و در کنار مادرش به خاک سپرده شد.

گفتنی است مادر پریسا رفیعی نیز یک هفته قبل از شهادت وی و مادر بزرگشان نیز یک هفته پس از شهادت به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

گفتنی‌است تا کنون پنج نفر از کادر درمانی چهارمحال و بختیاری به نام‌های رضوان نورمند، خداداد بابامیری، ذبیح‌الله کاویانی، علیرضا صانعی و پریسا رفیعی به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

اولین شهید مدافع سلامت استان به نام ذبیح‌الله کاویانی در تاریخ 5 فروردین ماه 1399 به شهادت رسیده و آخرین شهید مدافع سلامت نیز خداداد بابامیری بوده که در تاریخ 12 اسفندماه 1399 شهید شد و پریسا رفیعی سومین شهید مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید چهارمحال و بختیاری پریسا رفیعی شهید مدافع سلامت شهید مدافع سلامت پریسا رفیعی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری