Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقراریان در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: لازم است تا سرپرست شهرداری تهران نسبت به اقدام معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری در اسرع وقت نسبت تحقق برخی نیازهای شهروندان در سطح شهر ورود کند.

وی با اشاره بر این موارد گفت: نظافت معابر، لایروبی جوی‌ها، شست و شوی داخل مخازن پسماند و آسفالت معابر ازجمله مواردی است که شهرداری باید به سرعت آنها را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این عضو شورای شهر در واکنش به گزارش عملکرد معاون امور مناطق شهرداری گفت: با توجه به بحث لکه گیری بگویید که حجم آسفالت اختصاصی یافته به مناطق در تهران چقدر است و نحوه تخصیص را نیز توضیح دهید.

کد خبر 5287959 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران مهدی اقراریان شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش حسین باغگلی وضعیت معابر کیفیت هوای تهران پلیس راهور خانواده قوه قضاییه گردشگری پیش بینی وضعیت هوا واکسن کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران