Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان با ایجاد امنیت روانی نسبت به تقویت نظام امنیتی و آرامش در کشور گام برمی‌دارند و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های به عمل آمده کشورمان به آرام‌ترین مرزها تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در بازدید از مناطق مرزی شمال استان اردبیل اظهار داشت: امنیت پایدار مرزها با هوشیاری کامل مرزبانان و مرزداران کشورمان رقم خورده و سعی و تلاش ما در این زمینه تقویت تجهیزات است و به کوچک‌ترین تعرضات و تهدیدات پاسخ کوبنده‌ای خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرزبانان با ایجاد امنیت روانی نسبت به تقویت نظام امنیتی و آرامش در کشور گام برمی‌دارند و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های به عمل آمده کشورمان به آرام‌ترین مرزها تبدیل شده و کوچک‌ترین تعرضی را در مرزهای کشور نمی‌پذیریم و در این زمینه به کشورهای همسایه گوشزدهای لازم انجام یافته است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در حال حاضر مراکز آموزشی و مرزبانی‌های کشور از مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات مرزداری برخوردار هستند و در این زمینه هوشیاری کامل زمینه امنیت و آرامش مناطق مرزی را رقم زده و آموزش به عنوان لاازمه تقویت نظام مرزبانی در دستور کار قرار گرفته است.

دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با خانواده شهید " محبوب قربانی" در اردبیلفرمانده مرزبانی خراسان شمالی: هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم / برجک‌های دیدبانی ‌24 ساعته ‌فعالندمرزبانی ‌حامی ‌مرزنشینان است/ هجمه‌های زیادی علیه مرزبانی انجام می‌شود

گودرزی اظهار کرد: ارائه آموزش‌های کافی و لازم در تمامی مناطق مرزی به یک شکل است و در کنار برنامه‌های آموزش نظامی، فعالیت‌های فرهنگی و معنوی نیز در این مراکز ارائه می‌شود و پاسگگاه‌های مرزی مورد توجه واقع شده و روحیه ارزشی و معنوی نیروها نیز ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: مرزنشینان نیز به نوبه خود به ارتقای شرایط کمک کرده و وضعیت مطلوبی را در دفاع از مرزها و ناموس و کیان کشور ایجاد کرده‌اند که این امر شایسته تقدیر و قدردانی است و نقش مراکز آموزشی نیز در این امر خطیر و حساس بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف و رهایی صدها پرنده کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأموران همیشه بیدار مرزبانی استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع و شناسایی قاچاقچی را در دستور مرزبانان قرار دادند.

وی افزود: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.

وی یادآور شد: مأموران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به کشف ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع «عروس هلندی» و «طوطی سبز» و تعداد ۳۲ احشام از نوع «میمون» شدند.

سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان کرد: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری باید از طریق مبادی قانونی انجام گیرد چرا که قاچاق در این زمینه علاوه بر تخریب محیط زیست، می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت سایر گونه‌ها و حتی انسان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر 747770

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد