Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:44:53 GMT

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۱۱۸

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر حمیدرضا ملک‌حسینی صبح امروز در دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت را در شرایطی آغاز می‌کنیم که ایران اسلامی تحت تاثیر بیماری کرونا قرار دارد و این بیماری تمام برنامه‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: گرچه از سال گذشته تاکنون با شیوع کرونا تمرکز بر روی حوزه بهداشت و درمان بیشتر از دیگر حوزه‌ها بوده اما این امر سبب نشده تا دیگر حوزه‌ها مانند بخش اقتصادی، تولید، اجتماعی و عمرانی مورد غفلت واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به تشکیل دولت جدید و ایجاد تحول در کشور خاطرنشان کرد: همه مدیران موظف هستند تا آخرین روز مسئولیت خود در امور محوله، وظایف و مسئولیت‌ها اهتمام جدی داشته و کار خود را با تمام توان انجام دهند.

وی بیان کرد: تمام خدمات و اتفاقات انجام شده در دولت‌های مختلف جزو دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده و هر دولت باید تلاش کند تا در دوره خود بهترین خدمات را ارائه دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: از زمان تشکیل جمهوری اسلامی تاکنون خدمات و تحول خوبی در ارائه خدمت به مردم انجام شده است.

ملک‌حسینی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه‌های هفته دولت با محدودیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و در این هفته تلاش کردیم تا ۷۰ برنامه مختلف را به صورت حضوری و مجازی در شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی نشده و امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۱ پروژه با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۵۲ نفر در شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر ابراز کرد: راه‌اندازی فرآورده‌های زیتون، افتتاح سالن ورزشی «نگین‌شهر» و مقاوم‌سازی مسکن روستایی از جمله مهمترین پروژه‌های هفته دولت شهرستان است.

دولت جدید در مسیر شعار سال رهبر معظم انقلاب گام‌های موثری بر خواهد داشت

امام جمعه آزادشهر در این دیدار اظهار کرد: با تشکیل دولت آقای رئیسی همه ما امید داریم تا تحول و گام های خوبی در مسیر شعار سال توسط مقام معظم رهبری برداشته شود.

حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی گفت: مهمترین فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته ارائه خدمات بیشتر به مروم بوده و ما شاهدیم که در تمام دولت‌ها برای خدمت بهتر به مردم اقداماتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات خوبی در سطح کشور و استان در حوزه سلامت رخ داده و شاهدیم که نیروهای بسیجی و سپاه در کنار دیگر ارگان ها و مسئولان به کمک مردم وارد میدان شده و فعالیت های خوبی را به ثمر رسانده است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی تحول ارائه خدمات مقام معظم رهبری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید ناصحی‌مقدم ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی نهاد مردمی شورا باید پرهیز از سیاست‌زدگی باشد، افزود: یکی از توفیقات شوراها این است که نهادی برآمده از دل مردم است، به همین خاطر باید در امور از همکاری مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه شوراها نیز همانند بسیاری از تشکل‌ها و نهادهای مردمی با مشکلات و تنش‌هایی مواجه است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این تنش‌ها با مشارکت دادن تصمیم همه اعضا در امور مختلف به حداقل برسد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بها دادن به تصمیم همه اعضای شورا باعث پیشبرد بهتر امور و اهداف ترسیم شده خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از محاسن این کار، دوری از چند قطبی شدن شورا است؛ چرا که باعث می‌شود اعضای شورا به جای چند قطبی شدن، به سمت همفکری حرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرها و روستاها باید اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص یابد، عنوان کرد: اگر امروز زنجان به لحاظ توسعه‌ای فاصله معنی‌داری با سایر شهرها دارد، این به خاطر نبود زیرساخت در این زمینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌روند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه شورا از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نهاد مردمی ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌رود.

حسین بابامرادی با اشاره به ۹ اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراها، اظهار کرد: شکل‌گیری شوراها مبین آن است که نقش مردم در تصمیم‌گیری، تشریفاتی نبوده و از کوچک‌ترین بخش تقسیمات کشوری یعنی روستا، مردم مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: ۱۲۸ هزار نفر عضو شورای شهر و روستا در کشور و ۲۳۰۰ نفر در استان زنجان فعالیت در این حوزه دارند.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به وظایف این شورا، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جلسات با مدیران مختلف پیرامون نیازهای شهرها و روستاها و حسابرسی شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌ها، از جمله وظایف شورای فرادست است.

بابامرادی تصریح کرد: دیدارهای مستمر با استاندار، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حل مشکل آب از مهم‌ترین خواسته‌های شوراها است.

کد خبر 6088584

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار