Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام ‌(ره) کرج که از مهم‌ترین بیمارستان‌های استان البرز است، از سال ۹۵ به‌دلیل مشکلات مالی و مالکیتی تعطیل شده بود، اما با تلاش‌های قوه قضائیه، اکنون و در حساس‌ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، صبح روز سه‌شنبه ‌19 مرداد ماه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در پی حمایت‌های قضائی آغاز به کار کرد و پنجشنبه 21 مرداد ماه‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه این بیمارستان را مورد بازدید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی (ره) کرج که از مهم‌ترین بیمارستان‌های استان البرز است، از سال 95 به‌دلیل مشکلات مالی و مالکیتی تعطیل شده بود، اما با تلاش‌های قوه قضائیه، اکنون و در حساس‌ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و گفت‌وگو با مدیران و شنیدن حرف‌ها و درد دل‌های کادر درمان، از نزدیک در جریان پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گرفت.

واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج ابطال شد/محکومیت مدیرکل سابق راه و شهرسازی هرمزگان به اتهام اختلاسبازگشایی ‌بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با حضور رئیس دستگاه قضا / گفت‌وگوی صمیمانه اژه‌ای با مدافعان سلامت‌ + تصاویرمطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج تا یک ماه آینده توسط بنیاد شهید پرداخت می‌شود

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج علاوه بر کمک به حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم کرج، در اشتغالزایی نیز سهم زیادی دارد و به گفته مسئولان این مرکز درمانی، به ازای هر تخت چهار نفر مشغول به کار خواهند شد.

رئیس قوه قضائیه با تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا، از حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش مسئولان قضائی استان البرز و پرداخت حقوق ماهانه کادر درمانی این مجموعه و بازگشت آن به چرخه درمانی کشور در این شرایط دشوار ابراز خرسندی کرد.

در این راستا، قدرت‌الله شمیرانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی به منظور بازگشت بیمارستان امام خمینی (ره) به چرخه درمان کشور در روز‌های حساس کرونایی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) از سال 1380 با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و این مشکلات در سال 95 شکل حادتری به خود گرفت و از آنجایی که تعرفه بیمارستان از خصوصی به دولتی تبدیل شد، این بیمارستان حدود 18 میلیارد تومان بدهی داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه، بیمارستان امام خمینی (ره) هم به دلیل بدهی‌ها و هم سوءمدیریت با ضرر و زیان مواجه شد و پس از هفت بار مزایده، بیمارستان واگذار و در سال 98 تحویل خریداران شد.

وی با اشاره به عدم انجام تعهدات توسط خریداران بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع، تضییع حقوق عامه بود، از همان ابتدا مباحث کارشناسی نحوه ورود به موضوع با راهنمایی نیرو‌های زبده دادگستری انجام شد و حمایت‌های قضایی به طور مشاوره‌ای در فرایند قضایی ادامه داشت.

شمیرانی عنوان کرد: دادگستری استان البرز برای جلوگیری از تعطیلی کلی بیمارستان جلسات مختلفی را تشکیل داد و بیش از 10 جلسه در دادگستری برای فعال شدن بیمارستان و پرداخت دیون پرسنل برگزار شد و قوه قضائیه در خصوص مشکلات بیمه‌ای موجود، ورود داشت و حمایت‌های لازم را به عمل آورد که سبب حل مشکلات مذکور شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز بیان کرد: همچنین، جلساتی نیز با همت دادگستری در مورد نحوه تعامل سازمان همیاری‌ها و بنیاد شهید برای فعال سازی بیمارستان برگزار شد و صورت جلسات حقوقی در دادگستری تنظیم شد.

وی با اشاره به جلوگیری از توقیف اموال بیمارستان امام خمینی (ره) با حمایت‌های دستگاه قضائی بیان کرد: دادگستری استان البرز از ابتدا تا انتها در کنار دولت، سازمان همیاری‌ها و بنیاد شهید بود و حداقل 1200 میلیارد تومان با حمایت‌های قضائی به بیت‌المال بازگشت داده شد که جای قدردانی دارد.

شمیرانی با بیان اینکه نقش دستگاه قضائی برای بازگرداندن 1200 میلیارد تومان به بیت‌المال نقشی بی‌بدیل و پررنگ بوده است، گفت: در نهایت پس از بررسی موضوع در جلسات مختلف و تعامل دستگاه‌های گوناگون و حمایت‌های به عمل آمده از ناحیه دستگاه قضایی، بیمارستان امام خمینی (ره) فعال شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز در پایان اذعان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) در حال بیماران کرونایی را نیز پذیرش می‌کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حمایت‌های دستگاه قضائی موجب شد تا 220 تخت بیمارستانی در شرایط موجود کشور به چرخه درمان بازگردد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی چرخه درمان دستگاه قضائی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان