Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی بازدید‌های نظارتی طی یک ماه از کارخانجات آرد استان  پرونده تخلف ۹ واحد تولیدی آرد به ارزش ۷۱ میلیارد تومان به علت اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس‌های تولیدی خود در سامانه جامع انبار‌ها  برای صدور رای نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برابر ماده ۱۶ قانون تعزیرات حکومتی و همچنین قوانین مرتبط در حوزه سامانه جامع انباره امراکز نگهداری همه واحد‌های نگهداری کننده انواع سبوس وگندم موظف هستند که میزان موجودی سبوس وگندم خود را وهمچنین گردش آن را به صورت ماهیانه در سامانه جامع انبار‌ها ومراکز نگهداری ثبت کنند.

اجرا نکردن این موضوع از مصادیق تخلف است که سازمان صمت به عنوان ضابط در اجرای قانون تعزیرات حکومتی ناظر بر اجرای این مصوبات و قوانین بوده است.

اصغری از مدیران واحد‌های تهیه و توزیع آرد استان خواست:  با رعایت  بهداشت  و سلامت در تولید آرد مناسب و با کیفیت کوشا باشند  و شرکت‌های تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

این مقام مسئول با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و گفت: و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی ممنوع است.

او افزود :در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحد‌های خاطی برخورد خواهد شد.
اصغری استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب، توجه بیشتر به موضوع آموزش تولید کنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ را از راهکار‌های اصلی کاهش تخلفات عنوان کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرد و نان جریمه میلیاردی کارخانجات آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون جدید FIA برای فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی قوانین جدیدی را برای جلوگیری از شروع اشتباه و از دست دادن تمرینات به دلیل باران وضع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، FIA قوانین جدیدی را منتشر کرده که هدف آن مبارزه با شروع‌های نادرست رانندگان و تیم‌هایی است که مسابقات مقدماتی فرمول یک را به دلیل باران از دست می‌دهند.

در جریان گرندپری عربستان سعودی با حضور راننده مک لارن لاندو نوریس رخ  مشخص بود که این راننده انگلیسی زود شروع کرد، اما در نهایت راننده جریمه نشد. این به این دلیل اتفاق افتاد که سیستم نظارتی شروع نادرست نوریس را تشخیص نداد.از این پس، ناظران مسابقه حق دارندرانندگان را برای شروع خیلی زود و بدون تایید فنی جریمه کنند.

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

 قانون دوم، به دلیل وضعیت تمرین آزاد در طول مسابقات گرندپری ژاپن معرفی شد. پیش از یکی از تمرینات، بارندگی شدید آغاز شد که در نتیجه اکثر تیم‌ها برای صرفه‌جویی در لاستیک‌ها، رانندگان خود را به پیست نبردند. طبق قوانین جدید، تیم‌هایی که به دلیل چنین شرایطی تمرین را از دست ندهند، در همان روز یک ست لاستیک میانی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند