Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:58:04 GMT

عبدالله ویسی سرمربی فولاد شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۶۲۹

خبرگزاری آریا- با اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان فولاد معرفی شد.به گزارش آریا، پس از جلسات هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان و طبق اعلام حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، عبدالله ویسی با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی فولاد خوزستان در لیگ بیست و یکم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله ویسی که از بازیکنان سابق تیم فولاد خوزستان به شمار می‌رود، همراه با تیم فولاد به عنوان مربی سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد. 
ویسی در تیم‌های صبای قم، پیکان، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و خیبر خرم‌آباد به عنوان سرمربی حضور داشته و کسب قهرمانی با استقلال خوزستان و صعود به لیگ برتر همراه با شاهین بوشهر از جمله موفقیت‌های وی در دوران مربی‌گری به حساب می‌آید. ویسی 24 ساعت پس از انصراف رسمی جواد نکونام از ادامه همکاری با فولاد، به عنوان سرمربی جای وی را گرفت تا این مربی 50 ساله رامهرمزی یک بار دیگر در موقعیت هدایت یک تیم ممتاز در لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.
عبدالله ویسی که سابقه یک قهرمانی شگفت انگیز با استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و آخرین مربی بوده که پیش از قهرمانی های متوالی پرسپولیس در ایران جام لیگ را لمس کرده، فصل گذشته در خیبر خرم آباد فعالیت می کرد. او سابقه حضور در تیم های مثل پیکان، صبا، شاهین بوشهر، سپاهان و... را دارد و اتفاقا توسط همین باشگاه فولاد به فوتبال ایران معرفی شده است. زمانی که به عنوان یک مربی جوان و پیگیر، توسط مسعود رضاییان به ملادن فرانچیچ مربی اهل کرواسی فولاد معرفی شد و سرخ ها در همان فصل توانستند به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر برسند.
ویسی که از مربیان اسم و رسم دار فوتبال ایران نیز محسوب می شود، در شرایطی هدایت فولاد را در دست گرفته که این باشگاه به دلیل پاره ای از مشکلات، تغییرات مدیریتی و پنجره بسته شاید نتواند فصل نقل و انتقالات چندان مثبتی داشته باشد اگرچه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه در تلاش است این محدودیت را از پیش پای تیمش بردارد تا فولاد بتواند دوباره با خرید بازیکنان جدید نقاط ضعف احتمالی خود را ترمیم کند.
اتکای عبدالله ویسی در درجه اول به جوانان مستعدی خواهد بود که در تیم فولاد و آکادمی آن به وفور وجود دارند. او که در گذشته هم نشان داده ترجیحش به کار کردن با بازیکنان جوان و کم سر و صداست، احتمالا با ورود خود به مجموعه فولاد تا حدی استراتژی باشگاه را نیز تغییر خواهد داد. باشگاهی که بعد از 2 فصل مثبت با جواد نکونام و کسب مقام قهرمانی جام حذفی در این فصل در آسیا نیز حضور دارد و ویسی باید تیمی در حد رقابت در لیگ قهرمانان آسیا بسازد.
بعد از یک دوره فترت این فرصتی مناسب برای عبدالله است تا دوباره در فوتبال ایران سری در سرها دربیاورد و نشان بدهد که قهرمانی اش با استقلال خوزستان اتفاقی نبوده و از ریشه های فنی و غریزه مربیگری او سرچشمه می گیرد. چیزی که حالا فوتبال خوزستان و هواداران فولاد نیز به شدت از او انتظار دارند.
قرمزپوشان اهوازی که برای نخستین بار در تاریخ خود موفق به کسب این جام شده بودند، با تغییر مدیریت در پایان لیگ مواجه شدند و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس که از مدیران خوش‌نام ورزش خوزستان به شمار می‌رود را جانشین سعید آذری کردند تا راه موفقیت فولاد ادامه یابد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در اولین مصاحبه خود اعلام کرد بود سیاست باشگاه حفظ جواد نکونام برای فصل آتی است! تاکنون محمد زبیر نیک‌نفس، محسن فروزان از فولاد جدا شده‌اند و خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی محمد آبشک، فرشاد احمدزاده از این تیم شنیده می‌شود. تیم فولادخوزستان موفق شد تا با قهرمانی در جام حذفی، سهیمه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند تا برای دومین فصل متوالی در این مسابقات معتبر حاضر شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عبدالله ویسی سرمربی فولاد حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل استقلال خوزستان عنوان سرمربی باشگاه فولاد عبدالله ویسی فوتبال ایران لیگ برتر تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید