Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:12:23 GMT

پیکر علامه حکیمی در حرم رضوی آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۶۵۰

پیکر علامه حکیمی در حرم رضوی آرام گرفت

پیکر استاد و عالم مجاهد محمدرضا حکیمی پس از تشییع در حرم مطهر رضوی در رواق دارالحجه حرم رضوی و در همسایگی برادر کوچک وی به خاک سپرده شد.

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع پیکر استاد مجاهد محمدرضا حکیمی، صبح امروز در بارگاه منور ثامن الائمه(ع) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از بست نواب صفوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تجمع در صحن کوثر از پیکر جدا شده و بنا به دستور خادمان بارگاه رضوی هر فرد روی یک فرش می‌نشینند؛ پس از قرائت زیارت امین الله و آیاتی از کلام الله مجید، آیت الله سیدان بر پیکر این عالم فرهیخته نماز میت را اقامه کرد.  در ادامه نیز پیکر استاد حکیمی در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی در کنار مدفن برادر کوچک وی، حجت الاسلام علی حکیمی آرام گرفت. چهره‌های استانی از جمله آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ، حجت الاسلام احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی  و محمدرضا هاشمی؛ فرماندار مشهد  در تشییع پیکر این استاد مجاهد حضور داشتند. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا حکیمی حرم مطهر ضوی آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد