Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:50:09 GMT

شهردار یزد فردا معرفی می‌شود/ ۳ گزینه در معرض انتخاب

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۶۵۵

شهردار یزد فردا معرفی می‌شود/ ۳ گزینه در معرض انتخاب

حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رزومه کاری و برنامه های ۴۱ نفر که داوطلب پست شهرداری یزد بودند، توسط اعضای شورای شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این افراد برنامه های خود را در جلسات مختلف شورا تشریح کردند، افزود: پس ساعت‌ها بررسی، در نهایت سه نفر برای پست شهرداری یزد توسط اعضا مناسب‌تر تشخیص داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: فردا (چهارشنبه)، اعضای شورای شهر یزد، آرا خود را در مورد افرادی نام آنها نهایی شده، اعلام خواهند کرد و فرد منتخب به عنوان شهردار معرفی می شود.

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: این افراد شامل جواد ابوالحسینی، سطانی و ابوالقاسم محی الدینی هستند.

گفتنی است؛ بر اساس نظرات غیررسمی اعلام شده از سوی اعضای شورای شهر یزد، به نظر می‌رسد محی الدینی شانس بیشتری نسبت به دو نفر دیگر برای شهردار شدن داشته باشد.

کد خبر 5288020

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد شوراي شهر يزد ناصر محمدی ویروس کرونا محرم 1400 عاشورا آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا ماه محرم عکس استانها مراسم عزاداری بوشهر کرمانشاه گرگان هفته دولت خطبه های نماز جمعه شورای شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم‌های رایانه‌ای، جزوات و کتاب‌های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6090249

دیگر خبرها

  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند