Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از theverge، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد چهارشنبه جلسه‌ای را در مورد نحوه بهبود امنیت شرکت‌ها در برابر حملات سایبری، نقض‌های امنیتی و حملات باج افزار‌ها برگزار کند و قرار است این جلسه با حضور رئیس سه شرکت بزرگ فناوری دنیا یعنی تیم کوک، مدیرعامل اپل، ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت و اندی جسی مدیرعامل آمازون برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع جلسه بایدن و شرکت‌های بزرگ فناوری

البته به گزارش بلومبرگ، شرکت های دیگری مثل گوگل، IBM، JPMorgan Chase و شرکت انرژی Southern Company نیز جهت شرکت در این نشست دعوت شده اند و مدیرعامل شرکت جنوبی تام فنینگ نیز قرار است در آن شرکت کند، در حالی که دقیقاً مشخص نیست رئیس جمهور ایالات متحده و حاضرین در این جلسه قصد دارند در مورد چه چیزی بحث کنند، مطمئناً در مورد حوادثی مانند هک گسترده Solarwinds، حمله باج افزار Kaseya یا خاموش شدن خط لوله مستعمرات ناشی از حمله سایبری، صحبت‌های زیادی مطرح خواهد شد.

این در حالی است که مدیر عاملان غول‌های فناوری جهان نظیر اپل، مایکروسافت، گوگل، آمازون، IBM، JPMorgan و شرکت جنوبی تام فنینگ همگی از اظهارنظر در مورد ادعای بلومبرگ خودداری کرده اند و کاخ سفید نیز به درخواست‌های رسانه‌ها جهت اطلاع رسانی این نشست محرمانه پاسخی نداده است.

حال باید منتظر ماند و دید که آمریکا و شرکت‌های مطرح حوزه فناوری چه راهکار‌هایی را برای بهبود زیرساخت‌های امنیتی در جهت مقابله با هکر‌های ناشناس و حملات باج افزار‌ها ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

حمله سایبری باج افزاری گروه هکری RansomExx به شرکت گیگابایت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غول فناوری شرکت اپل شرکت آمازون شرکت مایکروسافت حملات سایبری شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند