Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از اعضای هیئت مدیره آلومینیوم اراک از تمدید قرارداد با منصوریان اظهار بی‌اطلاعی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک روز گذشته(دوشنبه) شرایط عجیبی را سپری کرد. این باشگاه ساعت 21 دوشنبه از انتصاب هفت نفر به‌عنوان عضو کمیته فنی خبر داد و بیانیه‌ای از قول آنها منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعضا ساعت 23:10 طی بیانیه‌ای اعلام کردند که سه گزینه را برای سرمربیگری آلومینیوم به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد کرده‌اند تا او بهترین گزینه را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند.

منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک ماند

پس از گذشت حدود 20 دقیقه از انتشار این بیانیه، باشگاه آلومینیوم اعلام کرد که قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه تمدید شده است. خبری که رسانه‌ها شب گذشته به آن پرداختند، اما توسط کانال باشگاه حذف شد و اکنون در کانال دیده نمی‌شود!

همچنین در نشست شب گذشته هیئت‌مدیره باشگاه تنها منصور قنبرزاده، محمدرضا غفاری و سعید عباسی مدیرعامل باشگاه شرکت کردند و سایر اعضا (برای انتخاب کمیته فنی و سرمربی جدید) غایب بودند. غفاری و قنبرزاده طی روزهای گذشته به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره انتخاب شده‌اند و این تغییرات زمزمه انتخاب افراد همسو با مدیرعامل باشگاه را تداعی کرد. سایر اعضا و همچنین رئیس شرکت آلومینیوم در جریان تمدید قرارداد با منصوریان نبودند.

یکی از مدیران باشگاه آلومینیوم در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تیم فوتبال آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان تیم فوتبال آلومینیوم اراک هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان