Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود نمی‌توان گفت که تیم نوجوانان قطعا قهرمان می‌شود. مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، در خصوص رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان که از امروز (سه‌شنبه) آغاز شده، اظهار داشت: نمی‌توان از الان گفت که تیم والیبال نوجوانان ایران چه نتیجه‌ای در این رقابت‌ها کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی ابتدایی ما این است که صدرنشین گروه‌مان شویم. در این صورت مسیر صعود به فینال هموارتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه با توجه به میزبانی ایران از این رقابت‌ها، شانس قهرمانی تیم نوجوانان چقدر است، گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود نمی‌توان گفت که تیم نوجوانان قطعا قهرمان می‌شود. تماشاگران می‌توانستند کمک بزرگی برای ما باشند؛ اما متاسفانه به خاطر کرونا از حضور آنها محروم هستیم.

سرمربی تیم نوجوانان در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنانش قابلیت ستاره شدن در سال‌های آینده را دارند، گفت: حداقل ۷ بازیکن تیم نوجوانان توانایی ستاره شدن را دارند؛ به شرط اینکه بتوانند تفکر حرفه‌ای داشته باشند.

آرمات در پایان خاطرنشان کرذ: برای حسین کاظمی که همیشه یکی از دوستان خوب من بوده آرزوی سلامتی می‌کنم. او رفیق بامعرفتی است و من به داشتن چنین رفیقی افتخار می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر حسین کاظمی را در میادین والیبال ببینیم.   بیشتر بخوانید: مهره چینی بیرون مانده‌ها برای تخریب سرمربی تیم ملی والیبال/ چه کسانی منتقد عطایی هستند؟   انتهای پیام/ برچسب ها: مسعود آرمات والیبال نوجوانان جهان حسین کاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود آرمات والیبال نوجوانان جهان حسین کاظمی والیبال نوجوانان تیم نوجوانان حسین کاظمی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم