Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:31:42 GMT

دانلود مقالات برج خنک کننده

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۹۲۴

دانلود مقالات برج خنک کننده

مقالات برج خنک کننده بطور کل با هدف افزایش محدوده اطلاعات درباره برج خنک کننده است که با مطالعه این مقالات دید جامعی نسبت به دستگاه بدست می‌آوریم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دماگستر، مقاله های مربوط به برج خنک کن در زمینه های مختلف تشکیل شده از راهنمای کامل نصب کولینگ تاور، خرید، نحوه راه اندازی و نگهداری این سیستم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مقالات برج خنک کننده شامل توضیحاتی درباره قطعات، ساختار، نحوه عملکرد، انواع کولینگ تاور، طریقه نصب و راه اندازی، محاسبات و طراحی، ساخت و تولید برج خنک کننده و مواردی از این قبیل می‌شود. برای مثال وظایف هر کدام از اجزای سازنده برج خنک کننده چیست؟ وظیفه نازل، اسپرینکلر، کویل، هیتر، فن، موتور، تشتک، فن دک، شافت، سیستم انتقال قدرت، اکسس پنل، نردبان، پکینگ، لوور، قطره گیر از جمله مباحثی است که در مقاله برج خنک کننده به آن می‌پردازیم. برخی از موضوعاتی که در مقالات کولینگ تاور بررسی میشود، عبارتند از:

نازل چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع نازل یا افشانک کدامند؟ پکینگ مدیا چگونه موجب خنک کاری سیال می‌شود؟ لوله‌های کویل از چه متریالی ساخته شده، چه اقدام و وظیفه‌ای بر عهده آن است؟ آیا بکارگیری قطره گیر موجب افزایش راندمان دستگاه خواهد شد؟ انواع فن کولینگ تاور کدامند و چه ارتباطی با سیستم انتقال قدرت و موتور دارند؟ اسپرینکلر در کدام یک از سیستمهای خنک کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ انواع برج خنک کننده کدامند؟ کدام یک کارایی بهتری دارد؟ برای دانلود مقالات برج خنک کننده کلیک کنید.

ویژگی های یک مقاله مفید درباره برج خنک کن چیست؟

بطور کلی یک مقاله مفید در رابطه با برج های خنک کننده باید تشکیل شده از محتویات علمی، آموزشی، محاسباتی، ترسیمی و همچنین طراحی این دستگاه باشد. در سیستم کاری شرکت دماگستر،به جهت ارائه هرچه دقیق تر و اطلاع رسانی صحیح به خوانندگان این مقالات، پس از تکمیل و نوشته شدن آن ها در جهت بازبینی به سردبیر نیز ارسال و بازبینی نهایی انجام می‌شود.
بعد از بازبینی نهایی توسط سردبیرو تایید آن از نظر محتویات فنی و علمی مقاله، در سایت معتبر و رسمی شرکت دماگستر ارائه می‌شود. یکی از نکته هایی که در مقالات باید رعایت شود، طولانی نبودن مقاله می‌باشد که در صورت طولانی بودن مقاله ذهن مخاطب خسته می‌شود و به خواندن ادامه مقاله نمی‌پردازند. نکته دیگر درباره یک مقاله خوب، جامع و مفید بودن آن است که علاوه بر داشتن محتویات علمی شامل گزینه های گفته شده نیز می‌باشد. همانطور که گفته شد علاوه بر مفید بودن یک مقاله در رابطه با برج خنک کننده، مهمترین بخش آن جامع بودن محتوایی آن می‌باشد. 
در واقع جامع بودن یک مقاله شامل همه جانبه بودن محتوای آن می‌باشد، که این همه جانبه بودن بطور کلی از نظر علمی، کاربردی و پژهشی در نظر گرفته شده است. یک محتوای مناسب باید به بررسی تمامی قسمت های موضوع مورد نظر خود بپردازد و نباید صرفأ به بیان نمودن قسمتی از محتوای مورد نظر اکتفا کند، که در این صورت بطور حتم برای خاننده آن مقاله گوشه ای گنگ و نامفهوم باقی می‌ماند. به هر میزان بار علمی محتوای مقاله برج خنک کن بالاتر باشد، ذهن مخاطب در فراگیری اطلاعات مرتبط با موضوع مقاله برج خنک کننده می‌شود. یکی از اساسی ترین نکات در طرح مقالات مختلف، نوشتن موضوعات مختلف که از خسته شدن ذهن مخاطب جلوگیری خواهد کرد می‌باشد. 

انواع مقالات برج خنک کننده     

۱-مقاله با مبحث آموزشی برج خنک کننده:

این قسمت از مقالات شرکت دماگستر در عرصه پیشرفت و ارتقا دانش فنی مهندسی در رابطه با کولینگ تاور و اجزای آن در سایت رسمی دماگستر ارائه می‌گردد. مقالاتی که موضوع کلی آموزشی در رابطه با برج خنک کننده را به همراه دارند بطور معمول شامل توضیح درباره طریقه نصب برج خنک کننده، بهترین محیط برای نصب و جانمایی برج خنک کننده، نصب قطعات و تجهیزات برج خنک کن، انواع مدل های تعمیر و نگهداری صحیح این سیستم و مطالبی مشابه به این گونه پارامترها می‌باشند.

۲-مقاله با مبحث علمی برج خنک کننده:

این بخش از مقالات برج خنک کننده شرکت دماگستر در مورد بیان شدن علوم حاکم بر کولینگ تاور و کلیه اجزای جانبی برج خنک کن بحساب می‌آید. برای مثال می‌توان گفت بررسی موازنه جرمی سیال آب در برج خنک کننده بر طبق اصول قانون های پایستگی جرم و پایستگی انرژی حساب و بررسی خواهد شد. در بیشتر مقالات برج خنک کننده که با عنوان مطالب علمی منتشر می‌شود شامل مباحث روابط علمی و مهندسی برج خنک کننده، مباحث حاکم و معادلات آن و همچنین کلیه تجهیزات و اجزای برج خنک کننده همانند قطره گیر ها، انواع پکینگ، نازل های برج خنک کننده، اسپرینکلر، لوورها و سیستم هوادهی برج خنک کننده شامل می‌شوند. 
حال با توضیحات فوق درباره مجموعه مقالات برج خنک کن، در جهت اطلاعات بیشتر و جامع تر می‌توانید به زیر مجموعه مرتبط با هر موضوع بیان شده در رابطه با برج خنک کننده بپردازید و به قسمت مقالات برج خنک کننده در سایت رسمی شرکت دماگستر مراجعه  نمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برج خنک کننده رابطه با برج کولینگ تاور یک مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند

دبیرکل اوپک در مقاله‌ای نوشت به جای سخن گفتن از پایان عصر نفت و پافشاری بر آن باید بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تمرکز کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هیثم الغیص به‌تازگی در مقاله‌ای برای نشریه «میس» نوشت: پایان عصر نفت موضوعی غیرقابل تحقق است، زیرا سرعت رشد تقاضای انرژی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انرژی‌های جایگزین‌ در مقیاسی نیستند که بخواهند جای نفت را در سبد مصرف انرژی جهان بگیرند از این رو باید به جای کاهش مصرف نفت، تمرکز را بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید سوخت‌های فسیلی گذاشت.

وی افزود: روند نگران‌کننده‌ای درباره روایت‌های موجود درباره مصرف نفت وجود دارد که در آنها از عبارت‌هایی مانند پایان عصر نفت استفاده می‌کنند و این موضوع می‌تواند به هرج و مرج در حوزه انرژی دامن بزند.

الغیص در مقاله‌ای که نشریه میس در شبکه اجتماعی ایکس (X) به اشتراک گذاشت، نوشت: اگر در نتیجه کاهش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه کاهش یابد، در حالی که تقاضا برای نفت همچنان افزایش یابد، همان‌طور که امروز شاهد چنین روندی هستیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

وی ادامه داد: واقعیت این است که پایان عصر نفت محقق‌شدنی نیست.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بر این باور است که مصرف نفت در دهه‌های آینده همچنان رو به افزایش خواهد بود، در حالی که آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای نفت تا سال ۲۰۳۰ میلادی به اوج خود می‌رسد.

الغیص در مقاله‌ای برای «میس» نوشت: صنعت نفت در فناوری‌هایی مانند استفاده از جذب کربن و ذخیره‌سازی، هیدروژن پاک و جذب مستقیم هوا سرمایه‌گذاری می‌کند، بنابراین این شرایط نشان از این دارد که امکان کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید نفت مورد نیاز جهان فراهم است.

وی در این مقاله آورده است: جهان در دو دهه اخیر بیش از ۹.۵ تریلیون دلار در زمینه دوره گذار به انرژی کم‌کربن سرمایه‌گذاری کرده است، با این حال انرژی‌های بادی و خورشیدی هنوز هم تنها کمتر از ۴ درصد از انرژی مورد نیاز جهان را تأمین می‌کنند و خودروهای برقی ضریب نفوذ جهانی بین ۲ و ۳ درصد دارند،

به گفته الغیص، واقعیت این است که بسیاری از انرژی‌های جایگزین‌ها نمی‌توانند جایگزین نفت در مقیاس لازم شوند، یا در بسیاری از مناطق مقرون به‌صرفه نیستند.

دیگر خبرها

  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم