Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، علی شاکری، کارشناس والیبال با اشاره به بازی‌های تیم ملی نوجوانان والیبال در مسابقات قهرمانی جهان گفت: موفقیت‌های والیبال از زمانی آغاز شد که ما تیم‌های خوبی در رده سنی جوانان و نوجوانان داشتیم؛ آن شرایط در گذشته شرایطی را در امروز به وجود آورد که ما امروز حدود ۳ هزار کانون والیبال در کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری افزود: خوشبختانه امروز نگاه مسئولان به والیبال تغییر کرده است و امروز بازیکنان خوبی در حال استعدادیابی و ورود به تیم‌های رده بالا در این رشته ورزشی هستند.

این کارشناس والیبال ادامه داد: برای انتخابی بازیکنان تیم ملی، حدود ۷۰۰ بازیکن مورد آزمایش و بررسی قرار گرفتند که در نهایت ۱۲ نفر به تیم ملی جوانان راه پیدا کردند.

او در پایان درباره شرایط تیم ملی نوجوانان کشورمان در این مسابقات گفت: تیم ما در این مسابقات در گروه سختی قرار دارد و مسابقات به صورت حذفی و بدون تماشاگر و گزارشگر انجام خواهد شد و قوانین آن به مانند مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی