Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:38:21 GMT

کرونایی شدن یک ورزشکار در دهکده پارالمپیک 2020

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۰۰۱

کرونایی شدن یک ورزشکار در دهکده پارالمپیک 2020

یکی از ورزشکار حاضر در دهکده بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به کرونا مبتلا شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، «ماسا تاکایا» سخنگوی برگزاری بازی‌ها اعلام کرد که یکی از ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده است.  

قرار است تحقیقات لازم برای شناسایی افرادی که با این ورزشکار کرونایی در تماس بوده‌اند، به منظور اطمینان از عدم شیوع ویروس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار، یکی از سه نفری است که در دهکده بازی‌ها مبتلا به کرونا شده‌اند و باید 14 روز در قرنطینه بمانند.

 

پیش از این 36 نفر از جمله 16 ورزشکار طی روزهای اول تا 21 آگوست در دهکده بازی‌ها مبتلا به کرونا شده بودند.

 

«ماسا تاکایا» سخنگوی برگزاری بازی‌ها درباره اقدامات پیشگیرانه گفت: این ورزشکار در حال حاضر قرنطینه است  و ما تحقیقات خود را برای شناسایی افرادی که با وی در ارتباط بوده‌اند، آغاز می‌کنیم. این یک پروتکل استاندارد است و ما درخصوص آن پاسخگو هستیم.

 

وی ادامه داد: چنین اتفاقاتی در جریان برگزاری بازی‌های المپیک نیز رخ داد، به همین دلیل ما انتظارش را داشتیم که شاهد وقوع آن در پارالمپیک باشیم. ما نمی‌توانیم بگوییم که خطر ابتلا صفر خواهد بود، اما اقدامات پیشگیرانه می‌تواند خطر ابتلا را به حداقل برسد.

پارالمپیک توکیو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو 2020 دهکده بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد