Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام، وقت بخیر، خواهش میکنم به مشکلات ما متقاضیان مسکن ملی رسیدگی کنید، با این نحوه دریافت آورده از جانب شرکت عمران، امکان تکمیل وجه برای هیچ کدام از متقاضی‌های واقعی مسکن ملی نیست.

سلام چرا از وضعیت اسفناک شلوغی مترو خبری را پوشش نمی‌دهید اگه قرار کرونا کنترل شود باید مسئولین فکری برای مترو بکنند. خواهشمندم این موضوع رو پیگیری بفرمایید.

با سلام. از شرکت ایران‌خودرو بصورت پیش خرید خودرو خریداری کردم با اینکه تمام وجه طبق قرارداد کامل پرداخت شده و بدهی ندارم ایران‌خودرو هیچ اقدامی برای تحویل خودرو انجام نداده است. لطفا پیگیری کنید.

سلام. لطفا به مسئولین بهداشت در خصوص واکسیناسیون بسیجیان که در طرح غربالگری کرونای شهید سلیمانی همکاری کردند و در خطر ابتلا به کرونا بر اثر ارتباط مستقیم با مردم هستند اطلاع رسانی کنید.

سلام. لطفا مسئولین بهداشت بوشهر به داروخانه‌های استان نظارت بیشتری داشته باشند متاسفانه بعضی از داروخانه‌ها تا وجه اضافی نگیرند نه دارو و نه سرم به بیماران نمی‌دهند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

سلام و خسته نباشید. پاداش بازنشستگان فرهنگیان ۹۹ کی پرداخت می‌شود. لطفا پیگیری کنید.

سلام ۱۰ مردادماه با مجوز مجبور به سفر شدم و سپس تمام مجوز‌ها لغو شد تا ۵ شهریور تردد در جاده‌ها ممنوع اعلام شده الان برای بازگشت به محل زندگی بلاتکلیف هستیم لطفا پیگیری کنید.

سلام وقت بخیر، برای اینجانب قبض برق زیاد آمده است رفتم اداره برق ناحیه ۶ مشهد جوابگو نیستند، گفتند، چون زیاد مصرف کرده اید جریمه شده اید، لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود

 سید هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به اصناف و کسبه و بازاریان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۰ برابر میز‌های خدمت ما افزایش یافته است گفت:  مسئله اصلی ما  استفاده از ظرفیت تبصره ماده ۱۰۰ برای انجام تکالیف و رویکرد در امور وصول مالیات از اصناف بوده که تمام سعی خود را انجام داده ایم که عدالت مالیاتی در بین اصناف برقرار شود و به سادگی و سهولت و سرعت تکالیف مربوط به اخذ مالیات صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به این رویکرد موفق شدیم احکام خوبی نسبت به گسترش ظرفیت تبصره ۱۰۰ اخذ کنیم به طوری که  سقف فروش در تبصره ماده ۱۰۰ را تا سقف ۱۸ میلیارد تومان رساندیم، بیش از ۳ برابر نسبت به سال گذشته  افزایش پیدا کرده است.

سبحانیان بیان کرد:  در راستای توسعه مشوق‌ها  تقسیط‌های بلند مدت  برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده می‌کنند  در نظر گرفته شده که این از موضوعات اصلی مطرح شده در جلسه با اصناف بوده و مقرر شده بخش نامه‌های تبصره ماده ۱۰۰ با نظر و مشارکت اصناف ارائه شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه رویکرد‌های جدید مالیات ستانی به سمت سیستمی شدن مالیات در حرکت هستیم و در مراحل دادرسی به سمت استفاده از ضرایب کاهشی رفته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم