Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:39:33 GMT

پایان جولان آتش با تلاش آتش نشانان اهوازی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۴۱۴

پایان جولان آتش با تلاش آتش نشانان اهوازی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۵ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش نشانان راننده پژو ۴۰۵ که به دلیل واژگونی خودرو در مسیر میدان چهار اسب به سمت چهارشیر مصدوم شده بود را نجات و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اطفاء حریق نیزار در جاده ساحلی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی، مهار آتش سوزی نیزار‌ها بعد از پل نورد، فیوز مینیاتوری منزل مسکونی بین کیان و شیخ بها، کنتور برق منازل مسکونی بین خیابان هلالی و فرهانی، کوی مهدیس و ترانس برق در منطقه گلستان بین خیابان آبان و آذر را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با اشاره به مهار حریق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس، خیابان اسفند شرقی اظهار داشت: کارشناسان سازمان علت حریق را اتصال جعبه تقسیم برق گزارش کردند، ضمن اینکه آتش پیکان وانت در بلوار آیت اله بهبهانی به علت اتصال برق خودرو نیز اطفاء از بروز خسارت جانی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ایمن سازی محل گودبرداری در منطقه گلستان خیابان خوش، نجات یک بیمار حبس شده در ساختمان مسکونی واقع در کوی ملت، خیابان ۱۹ اقبال، رفع آبگرفتگی آپارتمان مسکونی در منطقه پردیس خیابان گلشن و ایمن سازی محل و نجات ۳ شهروند محبوس شده در کابین آسانسور در منطقه زیتون کارمندی خیابان زاویه و اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان شهریور شرقی و شهرک دانشگاه را دیگر عملیات‌های انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطفاء حریق امداد و نجات مهار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود