Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۲.۱۵تریلیون دلار است که اندکی کاهش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. 

با این وجود، حجم کل معاملات در طول ۲۴ساعت گذشته ۱۴درصد افزایش یافت و به ۱۱۴.۹۲میلیارد دلار رسید. 

بیت‌کوین با حدود ۱درصد افت به قیمت ۴۹هزار و ۷۳۹دلار معامله می‌شود، در حالی که اتریوم نزدیک به ۱درصد افزایش یافته و به ۳هزار و ۳۵۲دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوج‌کوین نیز شاهد افت قیمت بود، اما رمزارزهایی مانند ریپل و کاردانو در محدوده مثبت قرار گرفتند. 

پربیننده ترین کدام رمز ارزها یک ساله ۵۰هزار درصد رشد کردند؟ بهترین کیف پول های رمزارز سال ۲۰۲۱ / کدام کیف پول‌ ها مناسب شماست؟ مقایسه میزان تسلط بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ ها در بازار رمزارزها / توجه سرمایه‌ گذاران به سکه‌ های دیگر سلطه برترین رمزارز را کاهش داد احتمال ۲۲۵ هزار دلاری شدن بیتکوین! وضعیت ترکیبی بازار رمزارزها / بیت کوین به بالای کانال ۴۹هزار دلاری صعود کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!