Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:26:35 GMT

افتتاح ۴۴ طرح کشاورزی یزد همزمان با هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۵۸۱

افتتاح ۴۴ طرح کشاورزی یزد همزمان با هفته دولت

ایسنا/یزد همزمان با مراسم و برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت، ۴۴ طرح بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز می‌شود.

«سیّد ابوالفضل وکیلی» رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی،شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری نزدیک به ۹۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۲۱ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۴۴ طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان، ۲۳ طرح با اعتباری معادل ۱۲۸.۴۵ میلیارد ریال مربوط به آب و خاک، شش طرح با سرمایه‌ای معادل ۴۴.۰۰۵ میلیارد ریال مربوط به تولیدات دامی، چهار طرح با سرمایه‌ای معادل ۸۶.۷ میلیارد ریال مربوط به تولیدات گیاهی، ۱۰ طرح با سرمایه‌ای معادل ۶۹۱.۵  میلیارد ریال مربوط به صنایع کشاورزی و یک طرح با سرمایه‌ای معادل هفت میلیارد ریال مربوط به شیلات خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات این طرح‌ها، ۱۴.۱ درصد اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی( آب و خاک ۹۵ درصد و تولیدات دامی ۵ درصد) هزینه شده و ۷۲.۵ درصد آن از طریق آورده‌های شخصی و ۱۳.۴ درصد آن نیز با استفاده از تسهیلات  بانکی تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي يزد هفته دولت میلیارد ریال مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان، گفت: طی برگزاری کمیسیون ۴۵ پرونده مورد تعیین تکلیف قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی گفت: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد. 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از روسای سازمان جهاد کشاورزی، ‌امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید