Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از هواداران تیم فوتبال نیس به دلیل جنجالی که در دربی جنوب فرانسه به پا کردند؛ از حضور در چهار بازی این تیم محروم شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی جنجالی که در بازی یکشنبه شب تیم‌های نیس و مارسی در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه (لوشامپیونه) به وجود آمد، مقامات استان آلپ ماریتیم که شهر نیس مرکز این استان است، تصمیم به بسته شدن جایگاه جنوبی ورزشگاه آلیانتس ریویرا که جایگاه هواداران دوآتشه تیم نیس است، برای چهار بازی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبرگزاری فرانسه (AFP) از بازداشت یک مرد 28 ساله در ارتباط با جنجال دربی جنوب فرانسه که گفته می‌شود طرفدار نیس است، خبر داد. دادستانی شهر نیس نیز تحقیقاتی را درباره اتفاقات این بازی و خشونت‌های رخ داده در این دیدار جنجالی آغاز کرده است.

تقابل تیم‌های فوتبال نیس و مارسی به خاطر جنجال به وجود آمده نیمه‌کاره ماند. ماجرا از پرتاب بطری و اشیای دیگر توسط هواداران متعصب نیس در ورزشگاه آلیانتس ریویرا آغاز شد که یکی از آنها به دیمیتری پایت مهاجم مارسی اصابت کرد و همین کلید درگیری بین بازیکنان دو تیم را زد و در این بین هم ورود برخی تماشاگران نیس به زمین هم ماجرا را پیچیده‌تر کرد.

در ادامه بازیکنان مارسی راهی رختکن شدند و از ادامه بازی خودداری کردند، این در حالی است که بازیکنان تیم نیس و تیم داوری برای ازسرگیری بازی آماده بودند. رسانه‌های فرانسه خبر داده‌اند که نیس رسماً با نتیجه 3 بر صفر برنده بازی اعلام شده است.

دستگیری 3 نفر در ارتباط با جنجال دربی جنوب فرانسه/ نیس برنده اعلام شد، مارسی شکایت می‌کند

سازمان لیگ فوتبال فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد نمایندگان دو باشگاه نیس و مارسی را برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی فرا خوانده است، جلسه‌ای که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

رکسانا ماراسیننو وزیر ورزش فرانسه هم پیش از این ضمن محکوم کردن رفتار هواداران در بازی دو تیم نیس و مارسی، گفته بود: این رفتار توهینی به فوتبال است و باید مجازات‌هایی برایش در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه نیس مارسی لوشامپیونه نیس مارسی نیس و مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است