Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ماه محرم ویژه برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در سه سطح خردسال، نوجوان و بزرگسال از طریق فضای مجازی درحال برگزاری است.

این برنامه‌ها در سه سطح برگزار شده که «غنچه‌های قرآنی» عنوان ویژه برنامه‌ای برای نونهالان با موضوع فضاسازی محرمی منازل، نقاشی محرمی و تهیه کلیپ از جمع‌خوانی زیارت عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکان در این برنامه با ارسال عکس و ویدئو به آدرس @quran_aqr در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، گپ، روبیکا، بله و سروش مشارکت دارند.

«نوجوانه‌های قرآنی» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای برای نوجوانان است که در قالب آن دلنوشته‌های عاشورایی و کلیپ‌های تولید شده با موضوعات دکلمه‌خوانی در رثای امام حسین (ع)، معرفی اصحاب و یاران امام حسین (ع) و بیان سیره قرآنی امام حسین (ع) را به آدرس‌های مذکور ارسال می‌کنند.

برنامه «عاشقانه‌های قرآنی» هم ویژه خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده که در سه بخش مسابقه با عنوان «عاشورا در کلام وحی» برگرفته از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسابقه از کتاب «تجلی قرآن در حماسه عاشورا» و نیز برنامه ختم قرآن کریم توسط خانواده‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 5286910 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اینستاگرام قران عاشورا قرآن کریم فعالیت های قرآنی محرم 1400 حسینیه مهر محمدرضا حکیمی عاشورا قرآن امام حسین ع سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم قیام عاشورا جشنواره اشراق کربلا پیام تسلیت اشعار عاشورایی حوزه علمیه ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)