Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی در پیامی آغاز هفته دولت را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دولت در پیام این هفته را گرامی داشت.

به نام خدا
"هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر گردد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، در همه چهل و سه سالِ سرشار از التهاب‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود، یادآور ایثار بزرگمردانی بوده که در مکتب ناب امام خمینی (ره) تربیت شده اند و خدمتگزاری بی ادعا، منش و روش آنها بوده است.
در انبوه این اَبَرمردان مانا در تاریخ میهن اسلامی مان، شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان رئیس ‌جمهور و نخست ‌وزیر فقید ایران، نمونه هایی بارز و بی نظیر از سخت کوشی، تواضع، تعهد و خدمت صادقانه به مردم هستند که در عین اخلاص، همه وجود خود را وقف پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیز گره گشایی از مشکلات کشور در شرایط بحرانی آن دوران کرده اند.
و چه نیکو، زادروز آسمانی شدن روح این دو عزیز، در تقویم مناسبت های ملی، هفته دولت نام گرفته تا فرصت و بهانه ای مطلوب برای مرور اقدامات و برنامه های دولتمردانی باشد که با تأسی از این دو شهید بزرگوار، ردای خدمت به بهترین ملت ها را به تن کرده اند.
بدون تردید هفته دولت که نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است، فرصتی گرانبها برای تشریح  و تبیین کارنامه دولت و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، به منظور تنویر افکار عمومی است، و در همین راستا مدیران دستگاه های اجرایی در خراسان جنوبی که در طول سال و در فرصت های مناسب، بخش هایی از پروژه های عمرانی حوزه کاری خود را با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع نیازهای استان، افتتاح نموده اند، در این هفته نیز با بهره برداری از تعدادی از پروژه ها، فصلی ماندگار از جلوه های خدمت را  به ثبت می رسانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران خدوم و کارمندان متعهد در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی همگان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید که بتوانیم با برنامه‌ریزی هوشمندانه، کار و تلاشی خستگی ناپذیر و اهتمامی جدی در تحقق اهداف و سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی و عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، در سایه هدایت های داهیانه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) و تدابیر رئیس جمهور محترم ، افق های تازه ای از توسعه را هدف گذاری کرده، مسیر پیشرفت و تعالی این استان مستعد را با سرعت بیشتری طی نماییم، که به فرمایش مولای متقیان امام علی (علیه‌السلام)؛ "مِن أماراتِ الدَّولَةِ الیَقظَةُ لِحِراسَةِ الاُمورِ (از نشانه‌های پایداری دولت، هوشیاری در سامان دادن کارهاست".

حمید ملانوری شمسی
استاندار خراسان جنوبی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت استان خراسان استاندار خراسان جنوبی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد

استاندار خراسان شمالی حج را یک کنگره عظیم جهانی دانست و گفت: رفتار و منش زائران ایرانی باید در حج الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی اظهار کرد: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند، لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و بیان داشت: در این کنگره از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد گفت: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، روی داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 750451

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد