Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان این‌که تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان تبریز همچنان باقی است، گفت: حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است.

بهروز مهدوی روز سه شنبه، دوم شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان پابرجاست، افزود: واکسیناسیون مانع ابتلا به کرونا را نمی شود و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های شرکت واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار تبریز افزود: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس محدودیت های کرونایی فرمانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟