Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@14:44:12 GMT

البرز به قله پیک پنجم کرونا رسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۸۰۵

البرز به قله پیک پنجم کرونا رسید

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و از خدمات درمانی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد مراجعیم سرپایی استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۹۰۰ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه به نظر می‌رسد در قله پیک پنجم کرونا قرارگرفته‌ایم، توضیح داد: هرچند تعداد بیماران هنوز بالا است ولی به نظر می رسد به نقطه تثبیت رسیده‌ایم.

بابایی تاکید کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم و میزان رعایت از کمتر از ۴۰ درصد به بالای ۶۵ درصد رسیده است.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز افزود: اگر رعایت مردم به همین شیوه ادامه داشته باشد، می‌توان به کاهش شیب بیماری امید داشته باشیم. مگر اینکه سویه جدید لامبدا به سویه دلتا اضافه شود و تعداد بیماران افزایش یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی کرونا در ایران البرز محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد