Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهزیستی شهر تهران میزان نذورات جمع‌آوری شده در دهه اول ماه محرم توسط خیران و مردم را اعلام کرد. 

سعید آرام در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به میزان نذورات جمع‌آوری شده در دهه اول ماه محرم توسط خیران و مردم اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا دهم ماه محرم خیران به میزان چهار میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال به مراکز دولتی و موسسات خیریه به صورت نقدی اهدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین در این دهه خیران به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال به مراکز دولتی و موسسات خیریه تحت پوشش این سازمان نذورات خود را اهدا کرده‌اند.

به گفته مدیر بهزیستی شهر تهران، علاوه بر جذب این نذورات، ۶۰۰۰ پک غذایی و ۷۷۶۹ پرس غذا در دهه اول ماه محرم توسط خیران تامین و میان مددجویان توزیع شده است. 

وی با اشاره به اینکه پویش حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، این را هم گفت که بهزیستی شهر تهران همچنان در حال جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات برای مددجویان سازمان بهزیستی است. 

آرام همچنین روش‌های جذب کمک‌های نقدی خیران در این ایام را تشریح کرد و یادآور شد: کد دستوری شرکت پرداخت الکترونیک ۹۹# *۱۱۱۱۹۹*۶۶۵۵* ، شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱، شماره شبا IR۱۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۶۴۷ راه‌هایی برای جذب کمک‌های مردم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۰ فقر سازمان بهزیستی نذورات دهه اول ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری