Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه مهر، نماد مدیریت شامل؛ برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی است، به عبارت دیگر می‌توان آن را مظهر بهره وری، کارایی و اثربخشی و در نهایت نظارت با رویکرد انسانی مثبت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاثیر ۴ عامل اساسی مدیریت زمان در پروژه مهر افزود: اشتیاق، قاطعیت، اراده و انضباط ۴ عامل مهم برای کارایی مدیران است و برای بهره وری بهتر باید به آن‌ها توجه داشته باشند، ضمن اینکه تولید محتوای آموزشی در این زمینه تاثیرگذار است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه یک حدود یک سال است که با شعار تولید محتوا خوب پیش رفته و در  بسیاری از زمینه‌ها از سایر اداره‌ها جلوتر بودیم، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید را با شرایطی آغاز می‌کنیم که بیماری منحوس کرونا سراسر کشور را فرا گرفته، به همین دلیل مدیران در این مورد باید آمادگی کامل را در همه زمینه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه مهر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس