Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@03:00:15 GMT

نماینده مجلس: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۱۴۱۸

احمد دنیامالی در مورد صلاحیت وزرا پیشنهادی گفت: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست، مسائلی چون اشتغال و معیشت موجب نارضایتی های شده است و کابینه قوی قطعا نقش مهمی برای حل این مشکلات دارد،طبیعتا وزرایی که از توانمندی قابل دفاعی برخوردارند می توانند برای آینده کشوردر حوزه های اقتصادی و فرهنگی و مدیریت وضعیت موجود و در نهایت گام برداشتن در مسیر توسعه تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر پایه پولی کشور به شدت افت کرده است، نرخ رشد تورم به 45درصد رسیده است امیدواریم مجلس با دقت کافی صلاحیت وزرا را بررسی کند، آنجاهایی که باید به وزرا پیشنهادی که شرایط ندارند نه تنها با نگاه سلبی بلکه با نگاه ایجابی عمل کند در واقع این نگاه باعث می شود که دولت وزیر بهتری را پیشنهاد دهد.   وی ادامه داد: بعضی از وزرا پیشنهادی نظر مجلس را هنوز تامین نکردند، وزرا آموزش و پرورش و ورزش و جوانان نظر مجلس را جلب نکرده اند و پیش بینی می کنیم تا سه نفر از وزرا صلاحیت شان رد شود.   دنیا مالی تاکید کرد: مجلس تعارف ندارد و اگر به این جمع بندی برسد که وزیری واجد شرایط نیست قطعا رای نخواهد داد گرچه شدیدا لابی های وسیعی در حال انجام است و این خوب نیست و درست است که این لابی ها وجود دارد اما نمایندگان از تشخیص بالایی برخورداند و امیدواریم آنچه به نفع مردم است رقم بخورد.   وی خاطرنشان کرد: ما بایست به دنبال این باشیم وزیری انتخاب شود که 4سال کارش را با قدرت ادامه دهد چراکه اگر ما به هر کدام از وزرایی که کارآمدی لازم را ندارند رای مثبت بدهیم یکسال طول خواهید کشید تا بتوانیم از ابزارهای نظارتی مان چون استیضاح استفاده کنیم. در واقع باید دقت کنیم سابقه اجرایی و نگاه برنامه محوری وزرا را بررسی کنیم و  این سابقه و نگاه به گونه ای باشد که ما به استیضاح و سوال نرسیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست