Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:26:12 GMT

سه انتخابی مهم کشتی آزاد؛ انصراف کریمی از جهانی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۱۴۸۷

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی و با نظر کادر فنی و با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری رقابت‌های جهانی نروژ، مسابقات انتخابی درون اردویی اوزان ۷۴، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به منظور حضور در رقابت‌های جهانی نروژ روز جمعه ۵ شهریورماه در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا کریمی چهره شاخص کشتی ایران نیز غایب انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:

تاریخ برگزاری: ۵ شهریورماه ۱۴۰۰
وزن کشی: ۸ الی ۸:۳۰ صبح (کلیه اوزان با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن)
آغاز مسابقات: ۱۱ صبح

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی- محمدصادق فیروزپور
۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور- محمدجواد ابراهیمی
۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی – مجتبی گلیج

با نظر کادر فنی مسابقات اوزان ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم به شرح زیر برگزار می‌شود:

با توجه به انصراف علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم در صورت کسب پیروزی قاسم پور مقابل محمدجواد ابراهیمی، وی ملی پوش مسابقات جهانی نروژ خواهد بود، اما در صورتیکه ابراهیمی مبارزه نخست را به نفع خود تمام کند، هر کشتی گیری که موفق به کسب دو پیرزی از سه مسابقه شود، ملی پوش خواهد بود.
دلیل این موضوع، برتری کارنامه قاسم پور نسبت به تمامی مدعیان وزن ۹۲ کیلوگرم است که شامل دو عنوان نخست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و قهرمانی آسیا می‌باشد.

طبق تشخیص کادر فنی مبنی بر کارنامه برتر علی شعبانی نسبت به تمامی مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم که شامل کسب عناوین نخست انتخابی تیم ملی (در حضور تمامی مدعیان از جمله گلیج، محمدیان و ...)، قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی در جام زیلکوفسکی می‌باشد، رقابت درون اردویی در این وزن، همانند وزن ۹۲ کیلورم برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب در صورت پیروزی شعبانی در دیدار نخست، این کشتی گیر ملی پوش خواهد شد. اما در صورتیکه گلیج به برتری دست یابد، هر کشتی گیری که موفق به کسب دو پیروزی از سه مسابقه شود، ملی پوش این وزن خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی علیرضا کریمی کامران قاسمپور انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی ۹۷ کیلوگرم ملی پوش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!