Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:47:45 GMT

4بازی محرومیت جریمه هجوم تماشاگران به زمین

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۱۵۰۷

4بازی محرومیت جریمه هجوم تماشاگران به زمین

پس از یورش آوردن تماشاگران نیس به زمین مسابقه در بازی برابر مارسی، با تصمیم فرماندار سکوهای جنوبی ورزشگاه نیس در چهار مسابقه آینده این تیم بسته خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی از فصل جدید در لیگ یک فرانسه تیم نیس میزبان مارسی بود. مارسی 1-0 عقب بود که، دیمیتری پایت، بازیکن این تیم، مورد اصابت یک بطری آب که از سوی تماشاگران نیس پرتاب شده بود، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان مارسی که در تمام طول بازی هدف پرتاب اشیا مختلف از سوی تماشاگران میزبان قرار گرفته بودند در این لحظه از کوره در رفتند این بطری آب را به میان تماشاگران پرتاب کردند. این حرکت باعث هجون بیش از 100 نفر از هواداران نیس به زمین بازی و وقوع درگیری گسترده ای شد که در نهایت بازی را نیمه تمام گذاشت.

پس از تاخیری 90 دقیقه ای که طی آن بازیکنان هر دو تیم به رختکن رفته بودند، نیس به زمین برگشت اما تیم میهمان به آنها ملحق نشد و مدعی شد که حداقل سه نفر از اعضای تیم آنها در جریان این حادثه تکان دهنده زخمی شده اند.

 

 

 

هر دو باشگاه پس از انتشار بیانیه هایی در "محکومیت شدید" صحنه های خشونت آمیز روز دوشنبه به جلسه ای با مدیران لیگ فرانسه دعوت شدند.

اما اولین اقدام علیه نیس از سوی پلیس محلی انجام شد و فرماندار منطقه نیز تایید کرد که در اسرع وقت حصاری ضد پرتابه در جلوی سکوهایی که معمولاً توسط گروه هواداران اولترا و افراطی نیس استفاده می شود، نصب خواهد شد.
 

برنارد گونزالز، فرماندار بخش آلپ-دریایی نیس، گفت: "با توجه به جدی بودن حوادث رخ داده و بدون اینکه منتظر تعیین تحریم ها توسط لیگ حرفه ای فوتبالLFP بمانیم ، فرماندار آلپ-دریایی امروز عصر تصمیمات زیر را گرفته است: بسته شدن سکوهای جایگاه Populaire Sud، جایی که حوادث رخ داد، برای چهار بازی خانگی بعدی. "

 

همچنین گزارش شده که مردی 28 ساله از هواداران نیس به اتهام حمله به بازیکن مارسی بازداشت شده است.


خاویر بونوم، دادستان شهر نیس، به خبرگزاری فرانسه گفت که تحقیقات متعددی در رابطه با "پرتاب اشیا" و "خشونت افراطی" در این مسابقه آغاز شده است.

 

نیس المپیک مارسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیس المپیک مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)