Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان دامغان گفت: همزمان با هفته دولت۴۵ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی بندرآبادی به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه دامغان اظهار کرد: این پروژه ها با توجه به شرایط کروئنایی فعلی به صورت ویدئوکنفرانسی هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بابت برخی کمبودها وکاستی‌ها از مردم دامغان عذر خواهیم افزود: تمام سعی و تلاش مسوولان اجرایی شهرستان بر این است که با کمک مردم مسیر دست یافتن به تعالی را طی کنیم.

 فرماندار دامغان با بیان اینکه شهرستان دامغان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است ادامه داد: علی‌رغم محدودیت در اعتبارات و مشکلات ناشی از کرونا و تحریم‌های ظالمانه اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فرمانداری شهرستان افزود: احداث پروژه ساختمان جدید فرمانداری دامغان در حال تکمیل است .

بندرآبادی به تلاش ها برای افزایش اعتبارات شهرستان پرداخت و افزود : اعتبار بخش عمرانی پروژه های ملی در دامغان در سال جاری حدود 85میلیارد تومان است که کنترل بیماری سالک و تکمیل جاده های خندق به اصفهان، گلوگاه، دامغان به فولادمحله و... از جمله مهمترین این پروژه‌است.

وی به تلاش ها برای کنترل کروناویروس در شهرستان اشاره و اظهار کرد: روز گذشته مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در دامغان جهت تسریع در واکسیناسیون و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان واکسیناسیون راه اندازی شد .

فرماندار دامغان با بیان اینکه تاکنون31هزار دوز واکسن‌ به دامغان اختصاص یافته افزود: تاکنون 8000هزارنفر در دامغان هر دو نوبت واکسن خود را تزریق کردند و15 هزار نفر دیگر نیز واکسن نوبت اول را زده اند.

وی به طرح ساخت دومین بیمارستان دامغان اشاره و تصریح کرد: با توجه به مستهلک بودن کلینیک رضایی دامغان مقرر گردید ۳ هکتار زمین در دامغان برای بیمارستان دوم اختصاص داده شود که کار مطالعاتی این طرح نیز به وزارت بهداشت و درمان ارسال شده است .

بندرآبادی با بیان اینکه طرح ساخت دومین بیمارستان دامغان با تلاش‌های نماینده دامغان در حال حاضر با موافقت ضمنی وزارت بهداشت در کمیسیون ماده ۲۳روبرو شده اضافه کرد: ارزیابی محیط زیستی این پروژه نیز تایید گردیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا استانی شهرستانها دامغان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود