Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر مخابرات منطقه ایلام دقایقی قبل از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان ایلام بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، حشمت الله اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام  صبح امروز از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان ایلام بازدید کرد.

وی در ابتدای بازدید خود با اشاره به شیوه فعالیت خبرگزاری  تسنیم این رسانه را رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بررسی‌ها نشان از آن دارد که خبرگزاری تسنیم توانسته است به عنوان مرجع خبری در کشور و در سطح جهانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه ایلام مرجعیت تسنیم را در تولیدات محتوایی با نگاه تخصصی و به دور از هیجانات مرسوم عنوان کرد گفت: نگاه تخصصی به تولیدات محتوایی موجب برتری تسنیم در بین رسانه‌ها شده است.

وی در ادامه بازدید خود گریزی به اقدامات سازمان متبوعه خود زد و بیان کرد: 97 درصد مردم ایلام به فن آوری روز و ارتباط امن و شبکه اینترنت با کیفیت خوب دسترسی دارند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: 278 سایت همراه اول در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان نصب و راه اندازی شد.

آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشندمدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان در دفتر تسنیم: افزایش اعتبارات آبرسانی به 200 میلیارد تومان/ وقوع سومین خشکسالی شدید نیم قرن اخیرجانشین فرمانده سپاه کاشان از دفتر تسنیم بازدید کردمدیرکل گردشگری گلستان در دفتر تسنیم: سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیاردتومانی در بخش گردشگری/کمک‌های دولت خسارت‌های کرونا را جبران نکرد

 اسدی افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع 163 سایت 2G.3G.4G در سطح استان فعال شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ضریب نفوذ تلفن همراه در دولت تدبیر و امید به 145٫1 درصد، پوشش جاده ای اصلی 826 کیلومتر و پوشش جاده ای فرعی 680 کیلومتر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه در حال حاضر 97 درصدجمعیت استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند، یادآور شد: مجموع روستاهای دارای ارتباط تلفنی 540 روستا و 503 روستا از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی برخوردار هستند.

اسدی ادامه داد: تعداد دفاتر ICT روس+تایی در ایلام 108 مورد،220 روستای بهره مند از این خدماتICT و تعداد دفاتر خدمات ارتباط شهری نیز 67 مورد است.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدای سال 92 تعداد تلفن های همراه 455 هزار و 244 تلفن بود که این میزان در سال گذشته به 633 هزار افزایش پیدا کرده که 39 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرمخابرات منطقه ایلام یادآور شد: 86 درصد روستاهای بالای 2 خانوار بالای در استان به اینترنت مبایلی تجهز شده که تلاش می شود تا نیمه اول سال جاری روستاهای فاقد اینترنت مبایلی وجود نداشته باشد.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعدا سایت های همراه اول به 37 سایت جدید افزایش یافته است که تعداد 23 سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم استان ایلام دفتر تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم