Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سید جعفر تشکری هاشمی»، در نشست امروز/ سه شنبه/ شورای شهر تهران با ارایه تذکری گفت: همکاران در حوزه آتش نشانی در معرض خطر شهادت هستند و مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت شهدای آتش نشان در پلاسکو آنان را شهدای خدمت معرفی کردند.

وی افزود: اما در شهرداری شهدای آتش نشان پلاسکو به عنوان شهدای خدمت شناسایی نشده‌اند و مشخص نیست این نشان افتخار، در چه سازوکار اداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکری هاشمی افزود: باید حل مساله شهدای خدمت در اولویت قرار بگیرد تا این ۱۶ آتش نشان شهید خدمت شناخته شوند.

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول در  تهران رخ داد که آتش نشانان با جانفشانی، بسیاری از افراد داخل ساختمان را نجات دادند و ۱۶ تن از آنان در این عملیات به شهادت رسیدند.

عضو شورای شهر درباره مشکل خبرنگاران حاضر در صحن گفت: در مدل طراحی شده برای حضور خبرنگار شأن آنان رعایت نمی‌شود و تقاضا می‌کنم هم طراز اعضا در صحن حضور پیدا کنند.

تشکری هاشمی با تبریک روز کارمند، بحث تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری که به دلیل نقص، متوقف شده بود را خواستار شد و گفت: هرچه سریع‌تر نامه تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری اصلاح شود، چرا که  همکاران در انتظار امنیت شغلی هستند.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند