Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از حمایت رئیس فدراسیون فوتبال از ملی‌پوشان تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه درباره شرایط بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به شرایط پیش رو، از امروز (سه‌شنبه) اردوی متصل به اعزام بلاروس را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 بازیکن را به این اردو دعوت کردیم و 6 شهریورماه برای انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال بلاروس، با 16 بازیکن به میسنک اعزام می‌شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: در مرحله گروهی جام جهانی با صربستان مسابقه داریم که بازی بلاروس تقریباً شبیه صربستان است و هر دو تیم از نظر فنی و قدرتی شبیه یکدیگر بازی می‌کنند. سعی می‌کنیم برنامه‌ها را طوری پیش ببریم که در این دو بازی که 8 و 9 شهریورماه برگزار می‌شود، شرایط آمادگی بچه‌ها را بالا ببریم و به هدف اصلی‌مان یعنی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان برسیم. مسلم است هر چقدر برگزاری مسابقات بیشتر باشد، بازیکنان بهتر آماده می‌شوند و در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به لیست بازیکنان ثبت شده برای حضور در جام جهانی لیتوانی گفت: طبق قانون فدراسیون جهانی فوتبال باید 25 بازیکن را ثبت می‌کردیم و از بین این تعداد، در نهایت طبق قانون جدید فیفا 16 بازیکن به لیتوانی اعزام می‌شوند. گمانی‌زنی‌هایی که برخی از رسانه‌ها در این باره داشتند، صحیح نبود. همانطور که حسین شریفی رئیس روابط عمومی فدراسیون هم اعلام کرد، بعد از برگزاری دو دیدار تدارکاتی با بلاروس به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم و اسامی بازیکنان اعزامی به لیتوانی را از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

دعوت از 18 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال

ناظم‌الشریعه از برگزاری ستاد ویژه هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی خبر داد و گفت: این ستاد با دستور مستقیم عزیزی خادم تشکیل شد و در این ستاد، برنامه‌های پیش رو از قبیل برنامه‌های پشتیبانی، لجستیک و پزشکی تیم ملی فوتسال مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مسلم است حضور عزیزی خادم در اردوهای تیم ملی نشان از توجه او به فوتسال است. اینکه رئیس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتسال وقت و بها می‌گذارد، بسیار ارزشمند است. ما همچنان به حمایت مادی و معنوی وی نیاز داریم و از رئیس فدراسیون می‌خواهیم در لیتوانی در کنار ما باشند تا با خیالی آسوده، مسابقات را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: بدون تردید حضور عزیزی خادم در کنار ملی‌پوشان، قوت قلبی برای تیم ملی فوتسال است. همچنین در این مدت کوتاه ارکان مختلف فدراسیون از جمله سرپرست دبیرکلی، طبق دستور عزیزی خادم حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم ملی فوتسال داشتند و برنامه‌های این تیم به خوبی در حال انجام است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی تیم بعد از اردوی بلاروس مطمئناً بهتر می‌شود و بازیکنان به آمادگی بالایی می‌رسند. بعد از دو روز استراحت، اردوی متصل به اعزام جام جهانی را از 12 شهریورماه آغاز خواهیم کرد و خود را برای بازی برابر صربستان در جام جهانی فوتسال که اولین، مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین دیدار ماست، آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه فوتسال تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال عزیزی خادم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد