Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود احمدی بیغش در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما نباید نماینده و نماینده تر داشته باشیم تا رویه مجلس و رئیس مجلس گذشته تکرار شود. سید ابراهیم رئیسی تعدادی از افراد که مورد وثوقش بوده را معرفی کرده است. دو حالت بیشتر ندارد یا با استدلال آنها را رد می کنیم و یا آنها را تایید می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدعی شد: محمدباقر قالیباف جلساتی را منعقد می کند و از بعضی افراد می خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند. همه ما می توانیم مخالف یا موافق باشیم. این چه رویه ای است، اگر نمی خواهید نظرتان را صریح اعلام کنید، جلسه غیر علنی تشکیل دهید و استدلال کنید و بگویید به این چند نفر رای ندهید یا برعکس.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ما باید با مردم صحبت کنیم. اینکه عده ای گلچین شوند، به آنها خط دهی شود که فلانی یا بهمانی بیفتد و یا فلانی رای اعتماد بگیرد روا نیست. همه نماینده ها اهل فهم هستند. لطفا این موضوع را مدیریت کنید.

سخنان محمود احمدی بی غش اعتراض چند نماینده، مخصوصا احمد امیرآبادی فراهانی را در بر داشت و باعث پاسخ علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت شد.

نیکزاد گفت: ما از جلساتی که می فرمایید خبر نداریم. هیچ کسی نمی تواند در نظر نمایندگان تاثیر بگذارد. ممکن است نمایندگان به بسیاری از جلسات دعوت شوند اما نمایندگان فکر می کنند و هر کس رای خودش را دارد.

27219

کد خبر 1547998

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف