Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از تداوم عملیات نجات فرد مفقود شده در سیلاب شهرستان حاجی آباد خبرداد.

مهرداد حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: روز گذشته با توجه به پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی و هشدارهای اعلام شده بارندگی شدیدی در شهرستان حاجی آباد به وقوع پیوست و رودخانه های فصلی را به جریان انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این بارندگی خسارت شدیدی به بخش کشاورزی و دامداری شهرستان حاجی آباد وارد کرد، اظهار کرد: در همین بارندگی نیز دو حادثه به وقوع پیوست که در یکی از این حوادث فردی با ماشین وانت پس از خرید گاو قصد بازگشت به استان کرمان داشت که در مسیر گرفتار بارندگی و سیل می شود که به موقع ماشین را رها و جان سالم به در می برد.

حسن زاده با بیان اینکه در یکی از دیگر حوادث این بارندگی، ماشین پژو سواری نیز با ۵ فرد در حوالی پل پایاری در نزدیکی ورودی شهر حاجی آباد قرار داشته است، تصریح کرد: متأسفانه این افراد بدون توجه به هشدارهای از قبل داده شده با بارندگی شدید مواجه و غافلگیر به جراین افتادن سیلاب شده و به قصد درآوردن و نجان ماشین خود تن به آب زده که همین موجب گرفتار شدنشان می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳ فرد به موقع علی رغم سختی های فراوان خود را نجات داده و یک فرد دیگر با مصدومیت از این حادثه جان سالم به در می برد، خاطرنشان کرد: عملیات نجات از شب گذشته برای نجات تنها سرنشین باقیمانده آغاز و تا امروز ادامه داشت که متأسفانه اثری از این فرد یافت نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: با هماهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان یک تیم واکنش سریع با دو سگ جستجو و نجات نیز عازم شهرستان حاجی آباد شده و همچنان عملیات جستجو تنها سرنشین باقیمانده ادامه دارد.

حسن زاده در پایان گفت: امیدوارم هم استانی ها به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کرده و از تردد در رودخانه های فصلی و قرارگیری در حریم رودخانه ها خوددداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد