Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین کشور حضور یافت و با اسلام جاهدی ملی‌پوش پاراکانو و ورزشکار اعزامی به رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان،  مدیرکل ورزش وجوانان به همراه احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان استان و رییس هیئت جانبازان و معلولین هرمزگان با حضور در محل تمرین اردوی ملی پوشان پاراکانو کشورمان جهت اعزام به مسابقات پاراالمپیک توکیو از اسلام جاهدی تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات جانبازان و معلولین استان در این دیدار بیان داشت: اسلام جاهدی نمونه ای مجاهدت، تلاش و استعداد جوانان هرمزگانی است که با حداقل امکانات خود را به این نقطه رسانده اند

وی افزود: خوشبختانه با مساعدت استاندار هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تمامی شرایط برای حضور موفق اسلام جاهدی مهیا شده است و پیش از اعزام به پاراالمپیک، در پرتغال توانست با حمایت مسئولان استان هرمزگان اردوی مناسبی را طی کند.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان در این دیدار اظهارکرد: رقابتهای پارالمپیک بالاترین سطح مسابقات در هر رشته ورزشی است و باتوجه به اینکه پشتکاراسلام جاهدی ستودنی است زیرا برای تحقق آرزوها و دستیابی به اهدافش بسیار جنگیده است که امیدواریم با توجه به آمادگی مطلوب اسلام جاهدی ملی پوش پاراکانو هرمزگانی شاهد درخشش ایران و افتخار آفرینی این ملی پوش در پارالمپیک توکیو باشیم.

اسلام جاهدی قایقران هرمزگانی عضو تیم ملی در این میان اظهار داشت:از مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگرمسئولان استان که هر گونه حمایت خود را جهت حضور پرقدرت بنده در مسابقات توکیو به کار بستند،تشکروقدردانی می کنم.

وی ادامه داد:کمپ تمرینی پرتغال بزرگ ترین تجربه قبل از بازیهای پارالمپیک توکیو بود، این کمپ بار فنی خوبی را برای من به دنبال داشت و با بررسی نقاط ضعف و قوت خود، نکاتی که از نظر فنی لازم بود را دریافت کردم ودر حال حاضر با آمادگی خوبی که پیدا کرده ام تلاشم بر این است که ابتدا در فینال A بازیهای پارالمپیک قرار بگیرم و سپس تمرکزم را برای کسب سکو قرار دهم.

جاهدی خاطرنشان کرد:مسابقات قایقرانی از ۱۱ شهریور در توکیو آغاز می شود که طی هماهنگی که با قایقرانان شرکت کننده در کمپ تمرینی پرتغال داشتم قرار است پیش از شرکت در مسابقات، این کمپ تمرینی در توکیو نیز ادامه داشته باشد تا با آمادگی خوبی در رقابتها حضور پیدا کنیم.

رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم تا چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که اسلام جاهدی ملی پوش پاراکانو تنها نماینده استان در کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات مدیر کل ورزش و جوانان اعزام ملی پوش پاراکانو هرمزگانی ملی پوش پاراکانو اسلام جاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تکلیف آزادکاران حاضر در 6 وزن المپیکی برای المپیک 2024 پاریس مشخص شده و چند روز دیگر با برگزاری آخرین مرحله گزینشی المپیک در ترکیه، همه کشتی گیران حاضر در المپیک معرفی خواهند شد.

اما با نگاهی به لیست المپیکی‌ها جای خالی 4 مرد طلایی المپیک توکیو در لیست راه یافتگان به پاریس 2024 کاملا مشهود است. در میان ایرانی‌ها قطعا مشهورترین نام در بین 4 طلایی غایب توکیو در پاریس، دیوید تیلور آمریکایی است که نتوانست از فیلتر انتخابی کشتی آزاد آمریکا عبور کند و نبرد سرنوشت‌ساز را به آرون بروکس واگذار کرد. 

تاکاتو اوتوگورو ژاپنی نیز سرنوشتی شبیه تیلور داشته و در انتخابی تیم ملی کشورش شکست خورده تا قهرمان وزن 65 کیلوگرم توکیو هم در پاریس غایب باشد. کیوئوکا در مسابقه انتخابی توانست قهرمان المپیک توکیو را در 30 ثانیه آخر شکست دهد و به جای او راهی پاریس شود. گیبل استیوسون، قهرمان وزن 125 کیلوگرم المپیک توکیو که با شکست تمامی نامداران یک سورپرایز بزرگ در آن رویداد بود، در سال‌های اخیر غایب بزرگ سنگین وزن بوده و به سوی مسابقات کشتی کج سوق پیدا کرده است. او حتی در انتخابی آمریکا هم حاضر نبود و قطعا در پاریس خبری از این کشتی آمریکایی نخواهد بود. 

دیگر کشتی‌گیر و قهرمان نامدار که بعد از طلایی شدن در توکیو نمی‌تواند در پاریس روی تشک برود، عبدالرشید سعداله‌یف بود. تانک روسی که چند سال قهرمان بلامنازع 97 کیلوی جهان بود، در سال‌های اخیر به خاطر مسائل سیاسی مربوط به روسیه فرصت قهرمانی را از دست داده و اخیرا هم به خاطر حمایت از جنگ روسیه با اوکراین از سوی IOC از شرکت در گزینشی المپیک منع شد. 

اما دو قهرمانی که در توکیو 2020 طلایی شدند و در پاریس هم حضور خواهند داشت، زائور اوگویف قهرمان 57 کیلو از روسیه و زائوربک سیداکوف قهرمان 74 کیلو از روسیه هستند که برخلاف سعداله‌یف مجوز حضور در المپیک را کسب کردند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره