Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسین میرزائی رئیس هیات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدوارم با توجه به اقدامات انجام پذیرفته در طی ماه‌های اخیر و با تداوم فعالیت‌های تیم‌های کارشناسی و حسابرسی این هیات ابعاد مختلف تخلفات صورت گرفته در این شرکت و ده‌ها شرکت وابسته به آن به صورت کامل شناسایی شده و ضمن ارائه گزارشی جامع به مجلس شورای اسلامی، زمینه اصلاح قوانین با هدف جلوگیری از تکرار این تخلفات در فولاد مبارکه و سایر بخش ها و شرکت‌های مشابه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: همچنین با معرفی متخلفان به دستگاه قضایی حقوق تضییع شده میلیونها سهامدار و همچنین بیت المال، جبران شده و متخلفان به سزای اعمال خود می رسند.

وی یادآور شد: در طی ماه‌های اخیر به رغم برخی کارشکنی‌ها و تلاش برای ممانعت از اجرای مناسب فرایند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از جمله نامه‌نگاری‌های متعدد مدیر عامل این شرکت با نهادهای مختلف، موارد قابل توجهی به دست آمده که امید است با تداوم این فرایند و خصوصا بررسی در شرکت‌های وابسته ابعاد کامل مفاسد صورت گرفته شناسایی و برخورد مناسب با آن انجام پذیرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تحقیق و تفحص مجلس حسین میرزایی فولاد فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن