Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی پس از بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، راه‌و‌شهرسازی و نیرو با آن‌ها موافقت کرد. محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص نظر نهایی اعضای کمیسیون در خصوص برنامه‌های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه‌ و شهرسازی، گفت: تمامی وزرای پیشنهادی با حضور در کمیسیون کشاورزی برنامه‌های خود را تشریح و به ابهامات و سوالات نمایندگان عضو کمیسیون پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت خود را اعلام‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه‌و‌شهرسازی نیز موافقت کردند، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو دولت آینده در نشست اول نتوانست موافقت اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس را کسب کند اما با حضور مجدد در این کمیسیون و ارائه توضیحات تکمیلی توانست نظر موافق کمیسیون را اخذ کرد.

عسکری، خاطرنشان کرد: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نظر نهایی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص برنامه وزرای پیشنهادی دولت آینده جهت ارائه در صحن قرائت می‌شود.

/خانه ملت برچسب ها: موافقت کمیسیون تخصصی ، برنامه وزیر پیشنهادی ، جهاد کشاورزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Oyk

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موافقت کمیسیون تخصصی برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پیشنهادی جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی وزرای پیشنهادی اعضای کمیسیون وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد