Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: ارزش کالاهای صادر شده از مرز بین‌المللی مهران به ۳۷۰ میلیون دلاررسید. - اخبار استانها -

روح‌اله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از صادر شدن 723 هزار تن کالا از مرز بین‌المللی مهران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: مهم‌ترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره‌بار، محصولات پلاستیکی، شیشه، لوازم‌خانگی و غیره بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک ایلام در ادامه با بیان این‌که ارزش کالاهای صادر شده از مرز بین‌المللی مهران حدود 370 میلیون دلار است اضافه کرد: تمام فعالیت‌های تجار و کارگران در مرز بین‌المللی مهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

غلامی ادامه داد: از جمله وظایف گمرک مبارزه با قاچاق کالا، نظارت بر پروازهای خارجی و واردات و همچنین حمایت از تولیدات داخلی است.

وی با بیان این‌که با توجه به اهمیت مرز بین‌المللی مهران و صادرات و واردات از این مرز، اقداماتی جهت زیرساخت توسعه زیرساخت‌ها در این مرز بین‌المللی انجام‌شده است اظهار داشت: تقویت دوربین‌های مداربسته، آسفالت جاده ورودی گمرک، تعمیرات ایکس‌ری کامیونی و... از جمله اقداماتی است که جهت توسعه زیرساخت‌ها در این مرز بین‌المللی انجام‌شده است.
 افزایش 65 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی کشور در 4 ماهه 1400ابنیه بندر چابهار برای خدمت‌رسانی مطلوب به حوزه صادرات و واردات بهسازی می‌شودطالبان عوارض واردات سوخت از ایران را 70 درصد کاهش داد/ ازسرگیری صادرات بنزین ایران به افغانستان

مدیرکل گمرک استان ایلام در پایان بیان کرد: با توجه به این‌که یکی از ماموریت‌های اصلی گمرک مبارزه با قاچاق کالاست از ابتدای سال جاری تا کنون با کمک سربازان گمنام امام‌زمان(عج) چندین پرونده قاچاق در این استان کشف‌شده است.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرز بین المللی مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد

برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد

دیگر خبرها

  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت