Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد در نشست خبری ظهر سه شنبه خود با موضوع بیان پروژه‌های هفته دولت سامان جهاد کشاورزی استان سمنان به میزبانی این اداره کل در سمنان، با بیان اینکه ۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در سراسر استان افتتاح خواهد شد، بیان داشت: ۳۳ طرح در بخش عمرانی و ۱۰ طرح کشاورزی و دامداری و… نیز در بخش تولیدی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های هفته دولت جهاد کشاورزی استان سمنان شده است، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و ۱۹۲ شغل جدید ایجاد می‌شود که ۷۸۶ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۶ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان در سراسر استان طی هفته دولت در بخش‌های ترویج، تولیدات دامی و گیاهی، آب و… است، تاکید داشت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در بخش عمرانی خواهد بود و سهم بخش تولید نیز ۱۰ طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان است.

میرعماد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تفکیک پروژه‌های جهاد کشاورزی، ادامه داد: از ۴۳ طرح عمرانی و تولیدی ۳۲ طرح در بخش آب و خاک، شش طرح در بخش تولیدات گیاهی، چهار طرح در بخش تولیدات دامی و یک طرح نیز در بخش ترویج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5288311

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سمنان هفته دولت ویروس کرونا محرم 1400 واکسن کرونا آمار کرونا هفته دولت عاشورا شیوع کرونا بوشهر ماه محرم عکس استانها کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه جهاد کشاورزی طرح در بخش هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در همین هفته گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود و گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از جهاد کشاورزی استان یزد، یحیی شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین گوشت در استان یزد اظهار کرد: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزیع شده و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی افزود: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است.

شفیعی ادامه داد: قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰,۰۰۰ تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ادامه داد: با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

کد خبر 749186

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت