Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ورزش گفت: معرفی سجادی باعث امیدواری جامعه ورزش و کارشناسان و قهرمانان ورزشی است، البته معتقدم کار وی پس از کسب رأی اعتماد بسیار سخت است.

حسین خبیری در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقاد برخی نمایندگان مجلس به معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اتفاقاً یکی از افرادی که الان باید در رابطه با وضعیت فعلی ورزش و نتایج و عملکرد ناموفق ورزش که باعث نارضایتی اهالی و جامعه ورزش شده پاسخگو باشد آقایان فروردین و راستینه و کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش هستند که متاسفانه حالا بجای اینکه در مقام پاسخگویی به جامعه ورزش و افکار عمومی باشند خود رو به عنوان مطالبه‌گر معرفی می‌کنند؛ در حالی که کارشناسان دلسوز و هواداران و اهالی واقعی ورزش از آنها سوالات فراوانی دارند که باید پاسخگو باشند چرا که به نقش نظارتی خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فروردین آنطور که در مصاحبه رایویی خود بیان داشته و حالا هم مدعی است که چندین مدیرکل بازداشت هستند و معتقد است اوضاع ورزش خوب نیست و باید با فساد در ورزش مقابله کرد اتفاقا بعنوان رییس فراکسیون ورزش که نزدیک به ۳ سالی است نماینده مجلس است و مسئولیت خطیر فراکسیون ورزش را برعهده دارد و اتفاقاً با مقامات عالیه ورزش هم ارتباط حسنه‌ای داشته و بعضاً دیدگاه‌ها و نظراتش در ارکان مدیریتی و فنی اجرا می‌شده باید آنطور که خودش اظهار داشته پاسخگوی عملکرد و نتاج دور از انتظار و نارضایتی عمومی در همه سطوح ورزش و وضع موجود باشند و بگوید تا بحال برای اعتلای ورزش و مبارزه با فساد که به قول خودشان در ورزش وجود دارد چه اقدامات مؤثری کرده و چرا به نقش مهم نظارتی خود بخوبی عمل نکرده و چطور مشاوره‌هایش ختم به وضعیت فعلی شده است.

کارشناس ورزش گفت: رفتار وی بگونه‌ای است که این شبهه در بین جامعه ورزش ایجاد شده که فروردین به جای بررسی و کنکاش کارنامه ورزش خصوصاً عملکرد کاروان ورزش کشور در المپیک توکیو بدنبال حذف گزینه معرفی شده دولت برای وزارت ورزش و تلاش برای معرفی خود و یا افراد نزدیک به خود در این مسند مهم است. برخی دوستان با توجه به جایگاهی که دارند بجای اینکه در سطح کلان ورزش به ارائه طرح‌های مدون و گره گشا که به رفع موانع و معضلات ورزش کمک می‌کند مبادرت ورزند و تلاش کنند، دغدغه‌شان معرفی یکی دو مربی و مدیر به باشگاه‌های مختلف بوده و در حالی دم از مبارزه با فساد می‌زند که شبهاتی پیرامون افرادیست که خود را رفیق و منتسب به وی می‌نامند و دنبال سهم خواهی در ورزش هستند.

مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و با ۲۱ سال سابقه اشتغال بعنوان کارشناس ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که در سطوح مختلف ورزش پایتخت مسئولیت داشتم و پیش از آن نیز سال‌ها به حرفه خبرنگاری ورزشی مشغول بودم از فروردین بعنوان رییس و عضو فراکسیون ورزش و راستینه همکار وی سوالاتی دارم که در مباحث کلان بجای انجام به وظیفه در ارائه طرح‌های کلان در حوزه ورزش و جوانان، رفع موانع مهم در ورزش و تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در ورزش، رفع دغدغه قهرمانان ورزشی که متاسفانه گاهی هم بدلیل ضعف امکانات و عدم توجه به آن‌ها اقدام به مهاجرت می‌کنند، گرفتن حق پخش ورزش، ارائه طرح مناسب در اجرای صحیح خصوصی سازی و طرح‌های درآمدزا که باعث خودکفایی در ورزش خصوصا باشگاه‌های فوتبال و بالاخص دو باشگاه پرطرفدار می‌شود، رفع دغدغه‌های پیش روی اشتغال و ازدواج جوانان و ده‌ها موانع و معضلات دیگر چه قدم‌هایی برداشته و اقداماتی کرده‌اند؟! مگر نه اینکه ارائه و تصویب طرح‌هایی که اشاره شد وظیفه نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون و فراکسیون تخصصی مربوطه است!

معاون سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در جایی که تبیین استراتژی‌های مهم و برنامه‌ریزی اصولی در حوزه ورزش باید در اختیار صاحب نظران، اندیشمندان و صاحبان تجربه و علم و متخصصان خوشنام و دانشگاهی با کارنامه موفق مثل دادگان، نصرالله سجادی، خبیری، گودرزی، کلانی، مصطفوی و قهرمانان و اساتید ارزشمندی از این دست باشد می‌بینیم که متاسفانه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در سطح کلان ورزش از این عزیزان سلب شده و افرادی که صلاحیت فنی قابل توجه نداشته و کارنامه و عملکرد روشن و موفقی ندارند زمام امور ورزش را در اختیار دارند و بعضا تصمیمات کلان و سرنوشت ساز ورزش که باید در اختیار کارشناسان و متخصصان زبده باشد در اختیار این عده است.

خبیری در پایان گفت: معرفی سجادی بعنوان وزیر ورزش و جوانان که خود یک المپین و قهرمان و رکوردار ملی که دکترای تخصصی ورزش را هم دارد و به تدریس در دانشگاه مشغول است نقطه عطفی در ورزش کشور است هرچند که گزینه‌های دیگر مثل کیومرث هاشمی و ارجائی هم که مطرح شدند قابل احترام و افراد با تجربه و سابقه روشن ورزشی هستند که توانایی اداره ورزش کشور را دارند. معرفی سجادی باعث امیدواری جامعه ورزش و کارشناسان و قهرمانان ورزشی است، البته معتقدم کار وی پس از کسب رأی اعتماد بسیار سخت است، چون در کنار ارتقاء ساختاری و فنی ورزش کشور باید با فساد و زیاده خواهان در ورزش نیز مبارزه کند و دست آن‌ها را از ورزش کوتاه کند.

بیشتر بخوانید: سجادی: از هیچ شخص و ارگانی نخواستم برای رای اعتماد از من حمایت کند

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین خبیری وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین خبیری وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی فراکسیون ورزش ورزش و جوانان معرفی سجادی جامعه ورزش ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان