Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ورزشگاه ملی این شهر و البته بدون حضور تماشاگران آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ملی شهر توکیو آغاز شد.

* از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم افتتاحیه، خیابان‌های منتهی به ورزشگاه المپیک توکیو حال و هوای برگزاری مراسم افتتاحیه را داشت و همچون هر مراسم دیگری از این دست، خیابان‌های اطراف ورزشگاه توسط پلیس و نیروهای نظامی مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در اطراف ورزشگاه تعدادی زیادی داوطلب حضور داشتند که وظیفه آنها کمک کردن به ورزشکاران معلول برای حضور در مراسم افتتاحیه بود. در بین آنها داوظلبان با هر نوع رده سنی دیده می‌شد.

* در ورزشگاه ملی المپیک توکیو به غیر از خبرنگاران و عکاسان، تماشاگر دیگری حضور ندارد و ورزشگاه زیبای توکیو خالی از تماشاگر است. این ورزشگاه در منطقه میجی جینگیو واقع شده است که در بازی‌های المپیک 2020 مسابقات فوتبال، راگبی و دوومیدانی در آن برگزار شد.

* از ساعت‌ها قبل زمین ورزشگاه مهیای برگزاری مراسم افتتاحیه شده و آهنگ‌های مختلف از بلندگوها پخش می‌شد.

* با توجه به برگزاری بازی‌های پارالمپیک، روی زمین چمن ورزشگاه صندلی‌های زیادی چیده شده است تا ورزشکاران بعد از برگزاری رژه روی این صندلی‌ها بنشینند.

* بخش‌های مختلف مراسم علاوه بر زبان‌های ژاپنی و انگلیسی، به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، کره‌ای و چینی هم به اطلاع حاضرین در ورزشگاه می‌رسد.

* با وجود غیبت کاروان افغانستان در بازی‌های پارالمپیک 2020 ، یک نماینده از سازمان ملل پرچم این کشور را در مراسم افتتاحیه حمل خواهد کرد.

* از گیرنده‌های ورزشگاه تصاویری از ورزشگاه ملی المپیک توکیو به نمایش درآمد.

* شمارش معکوس برای شروع مراسم افتتاحیه روی اسکوربورد ورزشگاه انجام و مراسم از رأس ساعت 20 (به وقت محلی توکیو) آغاز شد.

 

 

در حال به‌روز رسانی ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو بازی های پارالمپیک مراسم افتتاحیه ورزشگاه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان