Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره تایید میزبانی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر اظهار کرد: به لطف خدا و دعای مردم اتفاق مهمی برای مردم رخ داد و میزبان بازی با سوریه هستیم.

او در ادامه افزود: سازمان صدا و سیما همکاری خوبی داشت و از عبدالعلی علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما) تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال برنامه ریزی هستیم تا این روند دامه اداشته باشد. طی چند روز اخیر کار‌های صدور روادید برای کاروان تیم ملی سوریه انجام شده و اقدامات لازم برای اسکان در هتل هم انجام شده است.

عزیزی خادم ادامه داد: به نوعی حق واقعی فوتبال ایران را گرفتیم. برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا این اتفاقات ادامه دار باشد. میزبانی پس از چند سال به ایران بازگشت و می‌تواند آغازی برای میزبانی‌های بعدی باشد. نکته مهم این است که با وجود مشکلات و سختی‌ها میزبانی خداراشکر انجام شد، اما بحث کرونا وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، به دلیل شیوع کرونا برخی بازی‌ها در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: در تهران برنامه ریزی‌ها برای میزبانی از سوریه انجام شده است، اما آنچه باید برنامه ریزی می‌شد سخت بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نهاد بالا دستی است و تلاش کردیم رفتار تعاملی داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید. بیشتر بخوانید: حضور پزشک ایرانی در دیدار آسیایی پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است

وزارت خارجه ارمنستان روز شنبه از شروع مقدمات برای تاسیس کنسولگری خود در تبریز خبر داد.
 
به گزارش فارس؛ «آنی بدلیان» سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان بعد از ظهر شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در پی گفت‌وگو با طرف ایرانی، امروز دولت ارمنستان به طور رسمی تصمیم به افتتاح کنسولگری در تبریز را تایید کرد. اقدامات مقدماتی در حال انجام است.»
 
بر اساس این گزارش، از اکتبر 2022، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «قاپان» آغاز به کار کرده است و با افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز، عمل متقابل از سوی دولت ارمنستان صورت خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود