Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:49:44 GMT

کردستان میزبان ششمین همایش اسوه‌های صبوری است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۷۲۰

کردستان میزبان ششمین همایش اسوه‌های صبوری است

به گزارش ایرنا، منصوره کرمی روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: انجمن دفاع از قربانیان ترور در سال ۱۳۸۶ توسط خانواده های شهدا و جانبازان ترور تاسیس شد و توانست سال ۱۳۹۱ مقام مشورتی سازمان ملل را بگیرد.

وی که‌ همسر شهید علیمحمدی از شهدای ترور است، افزود: این انجمن هر سال به‌همراه تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور در اجلاس حقوق بشر شرکت کرده و خانواده‌های شهدای ترور درباره وضعیت و شرایط خود و رنجی که کشیده اند، سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی یادآور شد: خود این خانواده های شهدا و حضور آنان در اجلاس حقوق بشر نوعی سند و مدرک است که ما به جهانیان ثابت کنیم که ایران نه تنها یک کشور تروریست نیست بلکه همواره قربانی تروریست بوده است.

وی اضافه کرد: این انجمن سالانه چندین نشست تخصصی علمی در موضوعات مختلف دارد که گزارش و نتیجه حاصل از آن در قالب بیانیه به سازمان ملل ارسال می شود، ضمن اینکه انجمن ما تنها انجمن در دنیا است که مقام مشورتی در حوزه تروریست سازمان ملل را دارد.

این عضو انجمن قربانیان ترور اظهار داشت: روز ۲۱ اوت از سوی سازمان ملل به عنوان گرامیداشت و احترام به قربانیان تروریست نامگذاری شده است لذا هرساله در این روز اجلاس و همایش اسوه های صبوری(گرامیداشت شهدای ترور)در یکی از استانها برگزار می شود.
 
وی افزود: امسال استان کردستان و شهر سنندج بدلیل اینکه شهدای ترور زیادی دارد میزبان ششمین دوره این همایش است و تلاش ما این است با برگزاری این همایش ها مظلومیت خانواده‌های شهدا را به گوش جهانیان برسانیم.

ششمین همایش اسوه های صبوری گرامیداشت شهدای ترور سوم شهریور در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

برچسب‌ها کردستان سازمان ملل متحد تروریسم سنندج حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان ملل متحد تروریسم کردستان سازمان ملل متحد تروریسم سنندج حوزه هنری سازمان ملل شهدای ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها