Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:57:39 GMT

سنجاق: 6 نکته دربارۀ کمد دیواری شما

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۷۸۵

سنجاق: 6 نکته دربارۀ کمد دیواری شما

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت ساخت کمد دیواری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال ساخت کمد دیواری در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت کمد دیواری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی کمد دیواری همیشه کیفیت را مبنای خرید خود قرار دهید، نه کمیت را:

خرید چند دست لباس ارزان قیمت و بی‌کیفیت نه تنها باعث شلوغ شدن کمدتان می‌شود، بلکه نمی‌توانید مدت‌ طولانی آن‌ها را بپوشید و در نهایت مجبور می‌شوید که دوباره خرید کنید. همین امر سبب می‌شود که خرج اضافی کنید. پس هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید و همیشه اجناسی را بخرید که باکیفیت هستند و سال‌های سال می‌مانند. مخصوصاً لباس‌هایی که مخصوص هستند و یا آن‌ها را فقط در موقعیت‌های خاص می‌پوشید؛ مثل کت و شلوار و یا لباس‌های چرمی. لباس‌های باکیفیت را می‌توانید چندین و چند سال بپوشید بدون اینکه از ریخت بیفتند و یا خراب شوند. 

استایل لباس پوشیدن خود را به جای مد روز در نظر بگیرید:

اگر به استایل و سبک لباس پوشیدن خود توجه کنید و با در نظر گرفتن آن، لباس بخرید؛ به صرفه‌تر و بهتر از خرید لباس با توجه به مد روز است. استایل شما نشان‌دهندۀ درونیات و روحیات شما است و اگر با توجه به آن لباس بخرید، هیچ وقت مجبور نیستید که مد روز را دنبال کنید. لباس‌های ترند و مد روز فقط تا یک مدت محدود کاربرد دارند و بعد از آن فقط باعث می‌شوند که کمدتان شلوغ شود.

کم دیواری خود را سنگین نکنید

اگر آدم کت شلوار پوشیدن نیستید، خرید چند دست از آن به دردتان نخواهد خورد. ببینید که سبک لباس پوشیدن و سلیقه‌تان به چه شکل است و مطابق با آن خرج کنید. موقع لباس خریدن، به این نکته توجه کنید تا هزینۀ اضافی صرف نکنید.

کمد دیواری را طبقه بندی و فهرستی از لباس‌های موجود تهیه کنید:

لباس‌های درون کمد را با توجه به رنگ، استایل و سبک مرتب کنید. مثلاً شلوارهایتان را با توجه به رنگ و مدل طبقه بندی کنید تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر شود. اگر دیدید که 5 شلوار مشکی یا 4 یقه اسکی خاکستری دارید، بهتر است در خریدهای بعدی از خرید چنین رنگ‌هایی خودداری کنید و سعی کنید به کمد تنوع ببخشید. اقدام بعدی، تهیۀ فهرست دقیق از لباس‌ها است تا ببینید که از چه لباس‌هایی زیاد دارید و چه چیزی نیاز دارید تا بخرید. 

لباس‌هایی بخرید که بتوانید آن‌ها را مدل‌های مختلفی ست کنید:

بهتر است لباس‌هایی که تنها با یک مدل شلوار و یا دامن ست می‌شوند، نخرید تا بتوانید در سبک لباس پوشیدنتان، تنوع ایجاد کنید. موقع خرید، به رنگ و سبک لباس دقت کنید و مدل‌هایی را بخرید که با انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شوند.

مهم‌ترین نکته درباره کمد شما، راحتی است:

حتی اگر می‌خواهید کفش بخرید، توجه به راحتی را در اولویت قرار دهید. خرید کفش پاشنه بلندی که تنها 15 دقیقه می‌توانید با آن راه بروید و پوشیدنشان عذاب آور است، علاوه بر خرج اضافی، کمدتان را نیز بیخودی اشغال می‌کند. بهتر است هنگام خرید لباس یا کفش، به راحتی خود نیز اهمیت دهید. اگر کفشی پایتان را می‌زند، بهتر است آن را با سایز بزرگ‌تر تعویض کنید تا بعداً هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.


انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی سنجاق کمد دیواری رپرتاژ آگهی محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی لباس پوشیدن کمد دیواری لباس هایی سبک لباس لباس ها مد روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!