Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرت اله رحیمی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام افزود: سامانه مکان یابی احداث مدارس سال ۹۹  در استان فعال و اجرای این طرح ملی در دستور کار قرار گرفت ولی به دلیل عدم همکاری برخی ادارات به تعویق و ایلام از ردیف استان‌های پایلوت خارج شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح باید دستگاه های اجرایی نظیر میراث فرهنگی، شرکت برق ، ثبت اسناد، بنیاد مسکن، املاک راه و شهر سازی، منابع طبیعی ، مخابرات، شرکت نفت و شهرداری اطلاعات مکانی خود را برای پیش بینی احداث مدرسه در مناطق شهری و روستایی در اختیار این اداره کل قرار می دادند که متاسفانه همکاری انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: این طرح با هدف بررسی مکان مناسب برای احداث مدرسه به استناد لایه های اطلاعاتی همه دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها در هر منطقه پیش بینی که جزء برنامه زیر نظام فضا و تجهیزات از مجموعه برنامه های سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش می باشد.

وی اظهار کرد: در صورت اجرای این طرح مکان مناسب برای مدرسه در مناطق مختلف استان تعیین و احداث مدارس بصورت کارشناسی شده بر اساس معیارها و استاندارد مورد نظر و شرایط بهینه از نظر تراکم جمعیت، شبکه های بهداشت، دوری از مخاطرات طبیعی و سایر موارد انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان ایلام مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان ایلام مدرسه سازی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان ایلام مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام

شهردار ایلام گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی استان برای انجام مسابقه فوتبال در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام افشین مظفری اظهار کرد: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله برنامه‌های شهرداری برای جوانان این محله محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک است که در این راستا ضمن رسیدگی به موضوع، یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چمن مصنوعی خریداری شده است و در حال فراهم شدن سایر ملزومات هستیم.

کد خبر 749584

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی