Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:13:52 GMT

افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۸۸۱

افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان سید رسول حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با امام جمعه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز هر آنچه داریم مرهون خون شهداست که باید قدردان باشیم.

وی پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان تویسرکان را ۵۲ طرح و برنامه با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال و پروژه خانه رزمی تویسرکان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت در تویسرکان هیچ پروژه‌ای کلنگ‌زنی نخواهد شد، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهید شاخص امسال تویسرکان شهید تیموری را از برنامه‌های این هفته در شهرستان عنوان کرد.

وی اعتبار ابلاغ شده امسال تویسرکان را ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۵۰۰ میلیون تومان مطالعات دستکنده ده بنه، ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل راه روستای بوستان‌در و یک‌میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل کانال آبرسانی روستای حاجی‌آباد گذاشته‌ایم.

حسینی با بیان اینکه با تخصیص اعتبار ابلاغ شده تحول بسیار خوبی در حوزه های مختلف در شهرستان ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: از بنیاد برکت ۱۲ میلیارد تومان برای اشتغال در ۱۴ روستا و یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای معیشت افرادی که تمکن مالی ندارند، اختصاص داده شده است.

امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز با تبریک هفته دولت با اتکا به احادیث و روایات اظهار کرد: اگر  شیعیان نسبت به یکدیگر فضل و بخشش دارند به خاطر اهل بیت(ع) است که این مهم یک توفیق بزرگ است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در ادامه پیگیری نحوه عرضه فرآورده‌های سوختی را خواستار شد و گفت: کمبود آب هم به ویژه در روستاها معضلی شده است امیدواریم با راه‌اندازی تصفیه خانه سد سرابی این نیاز هم به خوبی تامین شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل نهاده‌های کشوری است اما سعی شود این مشکل در شهرستان کم شود، موضوع شورای شهر تویسرکان را ملال‌آور خواند و گفت: بنده این موضوع را دیگر دنبال نمی‌کنم.

امام جمعه شهرستان تویسرکان خواستار مدیریت شورا به ویژه بحث انتخاب شهردار برای شهر تویسرکان از فرماندار شد و تاکید کرد: تلاش‌ها بر سامان یافتن  شورا و شهرداری به منظور دوری از اختلافات و حاشیه‌ها معطوف شود تا چون گذشته مشکلات شورا ادامه پیدا نکند.

وی از ارائه خدمات دیرهنگام و یا بد نانوایی‌ها انتقاد کرد و برای حل مشکل نانوایی‌ها باید تدبیری اندیشیده شود و گفت: کمک کنید معتادان متجاهر ساماندهی شوند.

فرماندار تویسرکان در ادامه جلسه در پاسخ به سخنان امام جمعه با تاکید بر پیگیری مشکل نفت و تاخیری کار نانوایی‌ها اظهار کرد: بنده در خصوص نهاده‌های دامی توقیف شده توسط نیروی انتظامی و تعزیرات که به همدان داده شده بود، اقدام کردم؛ اما طبق اعلام دستگاه‌های اطلاعاتی این محموله به طور قطعی قاچاق بود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد از زمان ما صرف کارهای حاشیه‌ای اما به حق مردم می شود درباره انتخابات نیز گفت: رتبه اول اجرای انتخابات را فرماندار تویسرکان در بین شهرستان‌های استان‌های غرب کشور کسب کرده و این موضوع را هیات اجرایی و نظارت شهرستان و استان هم تایید کرده است.

حسینی با بیان اینکه به محض اعلام نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تویسرکان به شهرستان بنده برای آغاز فعالیت شورا اقدام کردم گفت: بنده در اجرای موارد قانونی نص صریح قانون را در انتخابات در تعیین هیات رئیسه، منشی و... انجام دادم.

وی با تاکید به اینکه بنده در انتخاب شهردار اظهار نظر نکردم چون قانون این اجازه را نمی‌دهد بیان کرد: آقای گمار به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد، اما نپذیرفته است و اکنون شهر تویسرکان شهردار ندارد در حالی که کارمندان شهرداری برای دریافت حقوق دچار مشکل شدند.

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: طبق قانون تا تعیین تکلیف شهردار باید یکی از کارمندان شهرداری را به عنوان سرپرست معرفی کند؛ اما تاکنون این کار انجام نشده و این نوع عملکرد موجب گله‌مندی همه شده است.

وی درخصوص تاکید کمک به جمع‌آوری معتادان متجاهر تاکید کرد: بنده در این زمینه حرفی ندارم، فرمانداری ماهانه ۲۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات فرهنگی در اختیار شهرداری برای ساماندهی معتادان متجاهر قرار می‌دهد.

حسینی به سخن استاندار همدان در حضور امام جمعه تویسرکان با این مضمون که بنده حاضرم یک میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری بگذارم البته به صورت تخصیص نه ابلاغ، اشاره کرد و گفت: اما شهرداری را نپذیرفت.

*امروز همچنین دو پروژه جهاد کشاورزی در تویسرکان با حضور فرماندار و تنی چند از مسوولان افتتاح شد

پروژه ۲۰۰ راسی بره‌پرواری آقای اسلام زاده در روستای دورودان با اشتعال زایی برای سه نفر با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  به بهره‌برداری رسید.

همچنین دومین پروژه گلخانه خانم‌قلعه در ۴ هزار متر مربع و اشتغالزایی چهار نفر امروز در روستای کرزان افتتاح شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سید رسول حسینی فرماندار شهرستان تویسرکان هفته دولت شورای شهر تویسرکان امام جمعه شهرستان تویسرکان شهرستان تویسرکان شهر تویسرکان میلیون تومان امام جمعه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ